• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

Haha, förlåt, men det är så underbart med gravidhormoner.

Alvaereva skrev 2007-09-06 14:38:59 följande:
    haha, ja man är ju lite känslig, jag började nästan gråta och skälla därinne för att jag blev så irriterad sen bölade jag på vägen hem för att jag såg ett jättegäng med polishundar och tyckte att dom var så fina..
  • drömbrud

Hurrni! Jag beh;ver en snygg bolero till min guld/beiga kl'nning! Gifter mig om 44 dagar! PANIK!!

• sajberpillan

Alvaereva: Så typiskt att få riktiga humörsvängningar och utbrott när man minst av allt vill ha det. Men liiiite bättre koll på veckodagarna tycker man ju att han kunde ha.

drömbrud: ingen aning var man kan hitta en sån....Vilken färg ska den vara?

• sajberpillan

drömbrud: fasnn typ 4-5 boleros som såldes här på BTs köp & sälj. Kolla där!

• lillfoppa

Alvaereva jag skulle ha skällt på honom även om jag inte va grsvid mina utbrott kan döda... han verkar vara lite oseriös om du frågar mig.. Är den handgjord?

• Alvaereva

lillfoppa:
    nej det är en schalinsring.. så hans jobb är ju bara att beställa den och det borde ju inte ta två hela veckor att få den till affären tycker man ju..
    men aja. tur att det är 44 dagar kvar. (bra att drömbrud håller kollen på dagarna)

• Du & Jag

Hejsan!
    Nu har det gått så långt att jag i stort är inne på BT varje dag... snacka om att bli beroende. Jag förstår nu precis vad ni menar med det! Är så spännande för nu har vi både prel. bokat kyrka och festlokal för vårt bröllop!!!! Men blev lite snopen att allt redan är så fullt, hade jag aldrig kunnat ana. Tack för råden att vara ute i god tid! Vi får väl se om vi får ihop festlokal och kyrka på samma dag!

Sedan en fråga; Hur gör ni alla era gulliga symboler i era inlägg?

Take care everyone!!!

• Du & Jag

Hejsan!
    Nu har det gått så långt att jag i stort är inne på BT varje dag... snacka om att bli beroende. Jag förstår nu precis vad ni menar med det! Är så spännande för nu har vi både prel. bokat kyrka och festlokal för vårt bröllop!!!! Men blev lite snopen att allt redan är så fullt, hade jag aldrig kunnat ana. Tack för råden att vara ute i god tid! Vi får väl se om vi får ihop festlokal och kyrka på samma dag!

Sedan en fråga; Hur gör ni alla era gulliga symboler i era inlägg?

Take care everyone!!!

• Du & Jag

Duktig jag är på det här... lyckades med konsten att skicka två likadana inlägg. Är ett riktigt proffs är inne på BT. *not* haha

• Pumpkin

Du & Jag: Här har du en lista på hur man gör smiliesarna (ta bara bort mellanslagen som jag gör)

: - ) =
    : - ( =
    ; - ) =
    : - D =
    : - ? =
    : - o =
    : - p =
    : - [ =
    8 - ) =

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7