• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Du & Jag: Härligt att ni har bokat lokal! Vart var det ni skulle gifta er?

Ina: Men två veckor är faktiskt inte helt orimligt, även om dina graviditetshormoner tycker det

Jippieeee! Imorgon kommer balkongsnubben och glasar in vår balkong, så från och med imorgon har vi ett extra rum i lägenheten

• Alvaereva

pumpkin:
    du, ditt jobb är att vara på min sida!! det ÄR orimligt med två veckor!! säger jag det så är det så!!

• Pumpkin

Alvaereva: Okej då, det är HELT ORIMLIGT!!!

• Anettan73

Haj po er...

Var ett tag sedan och d e ju inte klokt vad ni kan skriva.

Idag ska jag och en av tärnorna till Pema i Hörby o kolla papper mm mm dom har en hel avdelning med scrpbooking.. Och så e dom billiga med. Hoppas att jag hittar något. Så att man kan börja. Här står planeringen relativt stilla. Men snart är det dax med att klippa o klistrra...

• Waersta

Jag ska till stan imorgon och ska köpa lite grejer till inbjudningskorten jag med.. jag kan bara inte bestämma mig HUR det ska se ut.

Vad tycker ni? Vårat färgtema är vitt, rött och liiite rosa. Inbjudningskortet blir då vitt med en liten röd fyrkant med en liten vit fyrkant på. (låter inte fint men det blir nog bra. ) En rött band att knyta med.. Har därför tänkt om pappret som ska vara inuti där texten står.. om det kan vara rosa? Då hänger ju det med i temat..

• Pumpkin

Waersta: Tycker absolut att du kan ha rosa inne i kortet, det binder ju som sagt ihop det hela

Anettan: Kul att åka iväg och shoppa Själva hade vi tänkt åka till IKEA i eftermiddag och köpa den där hyllan som det länkades till och ett par sänglampor kanske. Men vi har inte bestämt oss för om vi ska ha spottar i hyllan som sänglampor, eller om vi ska ha vägglampor. Det återstår att se. Sen tänkte vi gå på bio i Heron City, det ska bli jättemysigt!

Nu är vår inglasning påbörjad!

• Anettan73

Låter ju bra....

Har du bröllopsguiden??? Jag ska ha som deras grå o rosa men jag ska ha monogram på framsidan...

• Waersta

Jo.. jag vill ju också ha monogram.. men vet inte hur jag ska få till det riktigt. Måste klura på det där.

Anettan73 skrev 2007-09-07 08:42:48 följande:
    Låter ju bra....Har du bröllopsguiden??? Jag ska ha som deras grå o rosa men jag ska ha monogram på framsidan...
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-07 08:59:36 följande:
    Jo.. jag vill ju också ha monogram.. men vet inte hur jag ska få till det riktigt. Måste klura på det där.
    Jag satt o klyddade en hel del med vilket typsnitt mm mm jag ville ha. Men vem vet. Ett tu tre kanske jag hittar något annat...

Nu ringde min fd svägerska o undrade om jag inte ville titta förbi... HHmmm hela vägen till Malmö Men d går nog bra. Skönt att komma hemmifrån ibland.
    Så nu e d till att stänga ner o hoppa in i duschen...

He en bra dag alli hopa..

Pumpkin. Jag hade nästan sattsat på att sätta i hyllan...

Fast då kan ni inte rikta dom uppåt eller åt sidan om d blir förstarkt ljus.
    Fast i hyllan tror jag blir snyggare...
  • Anettan73

Tala om att jag e glömsk...

fick ringa henne nu och säga att jag inte alls unnde komma. Jag måste tömma heeeeela förådet idag. Får hutta in d i garaget så länge. Vi ska klinka hela förådsgolvet o d påbörjas nu i helgen...
    Sååå tradit...

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7