• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

Mer det att han inte har tänkt att gifta sig i kyrkan. Han skulle helst vara i våran (hemska ) trädgård och ha festen hemma.. men det går jag inte med på.

Snitte- 5/7-2008 skrev 2007-09-06 11:02:16 följande:

hmn.. det är svårt det där... man velar ju gärna fram och tillbaka... huvudaken är ju att ni gifter er och får en oförglömlig dag! :) vad säger Lars då? vart tycker han blir bäst?, jobbigt det där med gästlistan... vi har ju också velat till max med den... erkligen jätte svårt när man inte får bli för många och måste skära ner och så.. :(Waersta: varför vill inte din blivande gifta sig i kyrka?
  • Alvaereva

gomorron brudar!
    och välkommen du som var ny här i tråden

jag funderar på att rulla ner på stan och se om min vigselring är klar. jag har drömt om den en sväng inatt, att den var för liten och att mina fingrar såg ut som korvar med den på!!
    den skulle vara klar efter en vecka men imorgon har det gått två veckor. den borde väl vara klar eller?

• Waersta

Häv dig ner och kolla!! Ta med kameran!!

Alvaereva skrev 2007-09-06 11:59:21 följande:
    gomorron brudar! och välkommen du som var ny här i trådenjag funderar på att rulla ner på stan och se om min vigselring är klar. jag har drömt om den en sväng inatt, att den var för liten och att mina fingrar såg ut som korvar med den på!! den skulle vara klar efter en vecka men imorgon har det gått två veckor. den borde väl vara klar eller?
  • Pumpkin

Klart den borde vara klar!

Alvaereva skrev 2007-09-06 11:59:21 följande:
    gomorron brudar! och välkommen du som var ny här i trådenjag funderar på att rulla ner på stan och se om min vigselring är klar. jag har drömt om den en sväng inatt, att den var för liten och att mina fingrar såg ut som korvar med den på!! den skulle vara klar efter en vecka men imorgon har det gått två veckor. den borde väl vara klar eller?
  • Alvaereva

ringen var inte klar!!
    där rullade jag ner i onödan..
    jag gick in och frågade honom om ringen hade kommit. han sa att nej det är den inte, men den är färdig på fredag. jag sa att bra då kommer jag imorgon och hämtar den.
    han ba, vaa? är det fredag imorgon? då är den färdig på måndag.. hmm..

• Waersta

VA? Har han ingen koll på dagarna eller? Tråkigt att behöva åka i onödan..

Alvaereva skrev 2007-09-06 14:15:52 följande:
    ringen var inte klar!! där rullade jag ner i onödan.. jag gick in och frågade honom om ringen hade kommit. han sa att nej det är den inte, men den är färdig på fredag. jag sa att bra då kommer jag imorgon och hämtar den. han ba, vaa? är det fredag imorgon? då är den färdig på måndag.. hmm..
  • Pumpkin

Fasen va tråkigt Ina! Och jag vet att det inte är lätt för dig att bara knalla ner på stan "för att det är så roligt"

• Alvaereva

waersta:
    åka? jag har GÅTT hela vägen. det är typ en o en halv km. går egentligen på typ tio min eller mindre men nu tog det.. ja iallafall minst en timme...

• Waersta

ÄNNU värre!! Stackars dig!

Alvaereva skrev 2007-09-06 14:31:55 följande:
    waersta:åka? jag har GÅTT hela vägen. det är typ en o en halv km. går egentligen på typ tio min eller mindre men nu tog det.. ja iallafall minst en timme...
  • Alvaereva

haha, ja man är ju lite känslig, jag började nästan gråta och skälla därinne för att jag blev så irriterad
    sen bölade jag på vägen hem för att jag såg ett jättegäng med polishundar och tyckte att dom var så fina..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7