• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

god morgon fredag.

jag är på rätt gott humör- det har varit en bra helg även om arbetshögen är lite för stor just nu. Jag sticker till Stockholm i eftermiddag, utbildning torsdag och fredag.

Igår hade vi en bra dag. Renoverar ett gammal skåp så jag limmade, spacklade, slipade och grundmålade. Sen kom lite kamrater för fika i solen- hur skönt som helst.

Vi skall på autiditon med våra tilltänkta solister. Låter lite pretto men vi skall tjuvlyssna när de repar så vi vet vad det är för några. 7 st tonårskillar som sjunger- värsta boybandet alltås

• FredagenDen13

lykke07: Vad skönt att det är någon som har vaknat på rätt sida. Det känns som att jag vaknade udner sängen idag
    :-/
    Åh vad spännande!
    Självklart måste man ju lyssna på vad det är för några som sjunger. Tänk om du står där i kyrkan & det blir bara fel. Nej, tjuvlyssna du med gott samvete!

• Fröken Malm

God Morgom på er!

Hoppas ni haft en underbar ledighet!
    Lykke, vi som åkte förbi dig på E20 igår. Hade inte en tanke på att hämta staffliet...... Jaja, vi får komma överens om nån annan dag!

Blev ingen hippa i lördags, så nu räknar jag med att den blir på lördag.....Hihih!

• Ab fab

hej Malm- va synd. Vi hade rabarberpaj på egna nyskördade rabarber som du missade´. Jag är hemma på söndag, men då är du väl bakis. (Fast jag är övertygad att det blir den 12 så du får springa göteborgsvarvet....)

• Fröken Malm

Hahhaha! Jag lyssnar inte på det örat.....har tom varit inne och kollat namn på de som är anmälda. Inga av mina väninnor är med, inte heller jag, varken med flicknamn eller nytt efternamn...hahah!

• Linum

Fröken Malm: De kanske har anmält dig under ett fiktivt namn. Det går nämligen det med...

*terroriserar Frökan Malm lite*

Jag låter fortfarande som en hes Marlene Dietrich...

...och gomorrn

• FredagenDen13

Fröken Malm: Så det blev ingen hippa i helgen? Tänkte på dig i söndags, när jag själv var bakis... å funderade på hur bakis du kanske va

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Freda: Hoppas dagen blir bättre än den startade! Inte kul att vakna "under sängen"! Hihi!

Linum: Va har hänt? Är du förkyld eller har du nallat på whiskyn lite för mycket?

Malm: Hoppas det blir hippa för dig i helgen, det ska vara kanonväder!

• FredagenDen13

TezzAmore: Jag håller med dig, det var inte skoj att vakn a under sängen!

Hur har dig dag börjat?

• FredagenDen13

lykke07: Åh, rabarberpaj!!!
    *dreglar lite* Jag hade kunnat tröstäta det till frukost när som helst.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3