Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Oj! Stavfelsnisse som varit framme!!!
Var är en nyckelring?
- En GREJ som gör det möjligt att tappa alla nycklar på en gång!
Hahahahahahaha!
Addiz: Jag skrattar rått med min hesa stämma! Apkul! Jag hade gjort precis samma sak, fast gärna över framsidan också...
Lykke: En del som inte vill ha kontakta medel, men som ändå önskar sig pengar öppnar ett konto på banken, där man kan sätta in pengar anonymt till brudparet. Antingen det, eller också utser ni någon som har hand om pengarna och ni får bara reda på själva slutsumman.
HAHAHAHAH! Ja, det var ju lite skillnad på grej och grek.
Hahahaha, fast jag tycker det hade varit roligare om det hade varit nåt med nån grek istället... ;)
Vi kommer ha nånslags sparbössa i "storformat" där folk kan lägga i kuvert, anonymt eller med en hälsning på. Vi vill INTE ha nåt annat än pengar....
På bröllopet alltså...
I Rumänien ger man bara pengar, och det förväntas att mna som gäst ska ge så mycket så att det täcker för ens kuvertavgift och ev övernattning etc... Sen har man två par som är typ "vittnen" eller "bröllops-gudföräldrar" som ska sponsra bröllopet. Tanken är att brudparet ska kuna gifta sig och åka på bröllopsresa utan att själva gå back...
Tänk om det vore så väl här i Sverige ;)
Linum- vi skall undersöka en möjllighet till. jag hoppas det funkar. Annars återkommer jag gärna för idéer från dig. tack
kolla här. min favvo bröllopsblogg handlar om gästpresenter. Hittade det perfekta- att ge gästerna var sin fusktatuering
brollopsplaner.blogspot.com/2007/04/frslag-p-gstpresenter.html
Lykke: Tack för länken om magen! Tyvärr kunde jag inte läsa resten, har inget medlemskap... men det låter ju som det kan vara nått sånt juh!
Tezz: Nides har väl PLUS på Aftonbladet va?
aj fasiken var det plus. sorry
jäklars.. jag måste bestämma mig idag om jag skall byta namn. r sa mitt nya namn.. det lät inte som jag.-)