• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Tezz: Var det i Kungälv ni var och hyrde kläder till herrarna? Sambon pratar om att vilja ha något annat än kavajen som finns hemma. Ännu inte använd, men vill gärna kunna använda den sedan utan att känna att han tar på bröllopskläder. Så vi funderar på att hyra något till honom.

• Carma07

Har ni redan gått hem? Själv blir jag nog kvar här till 17:00.

• TezzAmore

Carma: Jag är kvar till 17:00 åxå!

• TezzAmore

Ja, det var Kungälv förresten!

• Fröken Malm

Carma, vi var på Emilios i Kungälv och hyrde kläder till N. 1200 för rubbet! Jättebra service också!

• Carma07

Det låter bra. Det får nog bli en tur till Kungälv.

Har idag äntligen köpt stämplar till inbjudningskorten. Det börjar verkligen bli dags. Nu saknas bara vitt embossingpulver. Mycket har jag hemma, men inte det. Jag vill ha ett som verkligen blir vitt.

• TezzAmore

Carma07: Servicen är dessutom helt suverän på Emilios! Rekomenderar (precis som Malm) skarpt att ni åker dit!

Vitt pulver... *fniss* Vi har haft lite problem med våra kort... det jädra innerpappret har krånglat! Inte nog med att vi har suttit och skurit ut 40 ark, det gick inte att skriva ut på det då det bara fastnade i skrivaren... så efter lite pyssel fick jag äntligen ut ett ex med text på... så syntes knappt texten! *suckar djupt* Då av nån anledning, plockade jag fram det allra första arket (som jag köpte löst) och då visade det sig att det pappret och de 40 arken såg likadana ut, men var inte lika tjocka!!! Alltså syns den blå kartongen igenom pappret för mycket så texten knappt syns! Iaf. efter en hel del funderande kom vi fram till att det allra enklaste vore att inte ha det jädra problematiska pappret!! Så vi gjorde lite annat och det blir superbra! *ler* Är faktiskt nöjd... (till 99,99%) *skratt*

• Carma07

Tezz: Har för mig att du hade vitt embossingpulver som blev ordentligt vitt. Kommer du ihåg vad ditt pulver heter?

• TezzAmore

Carma07: Ja, det blev supervitt! Kommer inte ihåg märket... har två vita, ett som är av ett känt märke som jag inte kan komma på namnet på... har letat runt som en galning på nätet, men de flesta verkar ju bara ha Reprint... DET är det inte...

• TezzAmore

Carma: Nått på W tror jag...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3