• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Puman-prinsen

Fröken Malm- det finns en kille i kvibergs marknad som säljer massa olika tiarer, för alla smaker. Jag betalade 300kr för min och det var billigt!

Det här med att bli överlämnad utav sin pappa har nog mer med tradition att göra... Jag har spansk bakgrund och där är det inget konstigt med det.
    På så vis låter man sin pappa vara mer delaktig i bröllopet inte bara ens mamma som har ett finger med i allt

Vi har bestämt oss för att jag ska åka till mina föräldrar dagen innan bröllopet. Så jag och min blivande inte ser varandra tills våra blickar möts i kyrkan. Han blir kvar hos oss med sin bestman
    Tänkte det kan vara lite spännande plus att man säkert är väldigt nervösa dagen innan.
    Då kan man försöka slappna av och inte vara 2 nervvrak tillsammans.. hehe

• Linum

Bauti: Du var inte hemma förut när vi letade upp ditt hus... Bättre lycka nästa gång!

Vi har varit på Amundön idag och pickenickat. Jättefint. Tog nog 50 kort på en hund som posade på en klippa...

Njut av helgen allihop!

*kramar på hela bt-gänget*

• MissPhoenix

hej hej allesammans!

Lilleman börjar bli bättre och ska äntligen tillbaka till dagis på ons, både jag och j måste jobba och vi har varit borta alldeles för mycket. Jättejobbigt att behöva känna att man inte kan vara hemma när ens barn är sjukt men så är det iaf. Min pappa är kvar på sjukhuset och kommer inte hem än på länge och bilen är på verkstan Så tja, nu fortsätter väl livet att rulla på då igen, som vanligt

Något som dock är lite halvtrist är att jobba till klockan sju imorgon. Vilket våller en hel del problem, jag jobbar precis där cortegen går, och just när jag slutar så går den förbi. Så jag kan inte åka bil eftersom stan är avstängd och det går inga vagnar heller. Såååå, hade jag haft en cykel hade jag cyklat men nu får jag nog gå till centralen och åka hem därifrån.....

oj va mycket svammel, inget vettigt egentligen... Bröllopsplanerna är tillfälligt nedlagda men ska återupptas snart... nej, vi har inte skjutit på det ännu...

vill gärna ses och fika snart! Kram på er

• Carma07

Hade skrivit ett långt inlägg med vårt trädgårdspyssel och svar till er. Orkar inte skriva om allt igen.

Vi ses förhoppningsvis imorgon eftermiddag. Det är först då som jag för min del loggar in här.

Kramisar

• Fröken Malm

God Morgon!

Nån mer som jobbar idag?

• TezzAmore

God morgon Malm! *vinkar* Jag jobbar idag!

• Linum

*vinkar till er andra*

Jag vet inte riktigt vad jag gör idag... Det känns som om Sarah Leanders ande har tagit över min kropp...eller iaf min röst... Min hals är inte vad den borde vara mao.

Hoppas att det gick bra i lördags. Fröken Malm!

• Fröken Malm

Hej Linum!

Ja det gick bra! Blir mer och mer kär i den lokalen för varje gång jag ser den....

• TezzAmore

Här var det tysssssssssssssst!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3