• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

GODMORGON TJEJER....

Hoppas att alla har haft en underbar ledighet! Har saknat BT...
    Drömde mardrömmar igår. Drömde att jag inte hade fått kläningen som jag ville ha o att jag fick oranga blommor i bukketten! :( hahhaha

• Linum

Tezz: Om det ändå vora whiskyn... Har en förkylning som har satt sig på halsen.

När borde man skicka ut inbjudningarna så att man inte är fär tidigt ute? Är juli/augusti för sent (bröllop 6/10) eller för tidigt?

• TezzAmore

Nides: Välkommen till mardrömmsklubben!

Freda: Jag vaknade själv med ont i magen... Fattar inte varför jag fortf. har ont. De började i söndags. Trodde att det berodde på du-vet-vad-veckan, men det gör fortf. ont och jag känner mig svullen... värken sitter strax under naveln, så det kan inte vara pga. det där... Kanske nått jag ätit som "fastnat" i tarmarna?? Hahaha! Inte kul iaf. att gå omkring och känna sig som en boll... hahaha!

• TezzAmore

*sjunger på finlandssvenska* "Som en boll kommer jag tillbaks till dig. Som en boll kommer jag tillbaks till dig. Yehe he hey..."

• Addiz

God morgon tjejer!
    Hoppas ni inte skrivit för mycket viktig info i tråden de senaste fem dagarna, för jag orkar inte läsa ikapp mig... *ler*
    Jag har haft en underbart skön helg, och en fantastisk fest!!!!! Ville inte alls gå till jobbet idag :(

• TezzAmore

Addiz: Och vilket väder du haft på festen då! det var ju kanon i helgen!!

• Fröken Malm

Addiz,
    Ja just det Addiz, du har haft fest! Vad roligt att den blev lyckad!

• FredagenDen13

TezzAmore: *diggar din sång*
    Låter ju inte bra att gå omkring med ont i magen så länge... du får gå och kolla dig om det inte går över nu i dagarna.
    Jag skall till läkaren i morgon, för uppföljning på mina bihåler. Jag var och röntgade dem i förra veckan & nu skall de besluta om de skall operera mig. Jag hoppas verkligen de kan fixa till detta. Man blir tokig av att inte bli frisk... är säkert inne på pencillin runda nr 4 i år *suckar*

• Linum

Nu är det snart dags för den verkliga utmaningen i år... Gissa vad det är, lykke!..

Skulle vi ha picknick hemma hos Addiz efteråt, eller vad bestämde vi? Ska vi ta med lite extra gott om det är någon annan som vill picknicka med oss? Ma frågade om ingen av killarna skulle dit och titta.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3