• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Fröken Malm: Jag skall behålla mitt, å min blivande kommer att ta mitt efternamn. Min Ph är en Nilsson, så det var aldrig någon diskution om hur vi skall ha det.

TezzAmore:
    Hade gärna velat ha mail ang resebidrag... om det går för sig

• TezzAmore

Fredag: Då mailar jag dig me!

• Ab fab

tack snälla tezz. vi måste ju boka flygbiljetterna nu och betala dem nu. problemet är att om vi önskar oss resecheckar kan vi inte betala med dem i efterhand.

• TezzAmore

Lykke, Freda: Ni är mailade!

• TezzAmore

Carma: Sternenstaub heter det!!!

• Ab fab

kan ni hjälpa mig. I den länkan jag bifogade i morse står det om gästpresenter. Jag hittade ju den perfekta -fusktatueringar. Min högkonservativa svärmor kommer svimma *fniss*
    i länken står det att man beställer dem på ink club men jag fattar inte deras hemsida. hur fasiken hittar man just de papprena? Hjäääääälp;-=

• TezzAmore

lykke07, är du här? Jag kan förklara om du vill! Har beställt från inkclub ett par ggr...

• TezzAmore

Hihi! De har även pusselpapper! Snacka om att kunna ge bort en personlig present!

"Gör om ditt favoritfotografi till ett pussel i din egen smak. Skriv bara ut ett foto på det medföljande transferpappret, använd ett strykjärn för att överföra bilden till de förskurna pusselbitarna och bryt därefter varsamt loss varje bit för sig."

Hur kul som helst!

De har även vykort!

" Vi erbjuder blanka vykort med förtryckta adressfält. Allt som krävs är att du väljer ut ett fotografi, sätter vykorten i skrivaren och skriver ut ditt fotografi på framsidan. Vips så har du ett unikt vykort!"

Me like!

• FredagenDen13

Kommer ni alla ha presenter till gästerna?
    *funderar lite*

• Addiz

Jag kommer ha små presenter...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3