Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Vilka ska byta efternamn när de gifter sig?
Jag ska!
Hallojj.
Helgen har varit bra med mycket trädgårdsarbete. Det börjar äntligen att slå ut även i vår trådgård. Som vi har väntat.
Har fortfarande huvudvärk och tabletterna är slut. Inte för att de hjälpte något vidare. Måste dessutom in till jobbet idag. Hoppas klara jobba undan det hyfsat snabbt och återvända hem igen.
Addiz:
Kul att festen blev bra. Har tänkt på dig. Hade för mig att den var nu i helgen.
Malm:
Så det blev inget deltagande i cortegen heller? Det blir en spänd väntan till helgen. Och rapport vill vi ha på måndag.
Tezz:
Du kollade möjligtvis inte hemma på ditt vita embossingpulver vad det heter? Var det på Inex som du köpte det?
Nu ska jag ta mig till jobbet. Hoppas kunna kika in här mer under dagen.
ja jag med, men det känns konstigt ;-=
Malm: Jag ska också byta efternamn. Tycker att det är lite grejen att bli en familj. Även om det känns konstigt. Har hört talas om tjejer som mer eller minder får en identitetskris vid namnbytet.
Carma du har mail!
Nides: du har mail!
Eller snart iaf... om min dator slutar krångla...
Hej Tjejer1
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Själv låg jag helt utslagen i magsjuka igår och i natt var det den minste sonens tur. Men nu är jag iallafall på benen igen.
Fröken malm: Jag ska oxå byta efternamn.
lykke07: Inte illa!!!!
Men hjälp, nu är det dax för mig att skärpa mig. Har ju hur mycket som helst som skall bokas...
Petra74: Usch va tråkigt med magsjuka! Tur att det går över fort!
Malm: Jag ska också byta...
Lykke: Jag har ett förslag när det gäller att önska resebidrag som bröllopspresent... jag mailar dig!
Vad skönt det är att höra att det är fler än vi som kommer att önska oss pengar. Jag har verkligen haft ångest över detta...