• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Jaha... då var man ensam här i tråden! *visslar*

Va ska man hitta på nu då? *funderar*

*drar ner brallorna och moooonar BT tjejerna!!*

Ropar: "det är fullmåne idag!"

*fniss* *skratt*

Hoppas alla får en trevlig Valborg!

• Linum

*suckar förfärad efter att ha blivit moonad av Tezz*

Vi har hittat våra fotoplatser nu! Det blir runt Rådasjön och Stensjön samt vid Gunnebo Slott. Jättevackert!

Vi ska fotas kl 13-15, och då i oktober, så solen borde stå ganska bra.

• TezzAmore

*vinkar åt Linum och hoppas hon inte blev allt för chockad!*

Fotoplatserna låter underbara juh! Blir så avis!

Ha en trevlig ledighet tjejer! Ses på onsdags!

• Petra74

Jag hoppar in och önskar er en trvlig valborg!
    Vi är bara hemma och myser. Just nu är Per ute med älste sonen som är 7 1/2 år så jag sätter mig lite vid datorn!

• Linum

Hej på er!

Hoppas att ni har en trevlig helg. Själv har jag ingen röst... Jag låter så illa att katterna blänger på mig när jag försöker gulla med dem

• Ab fab

har du sjungit blues o druckit whisky nu igen Linum

Lång helg- slö fredag med grill o rosé, flyttning åt mor o middag för 13 i lördags. fixarsöndag o igår var det kalas heeeeela dagen. champagnefrukosten började 10 o vi var hemma 0030. jag är för gammal för detta

idag skall jag inte göra så mycket. några väninnor kommer på fika. fr Malm - om du skall hämta stafielt är jag hemma

• Carma07

Hejsan

Hade tänkt att åka och jobba ikapp mig lite idag, men har fortfarande huvudvärk. Den började igår eftermiddag och har inte släppt ännu. Och inte ens har jag varit ute och firat Valborg. Ska istället försöka att plocka och städa lite hemma. Det behövs just nu kan jag säga.

lykke: Vill gärna planka dig på formuleringen i er inbjudan. "För kräsna gäster ...blir det inget traditionellt bröllop..." någonting. Tyckte det var himla roligt och ett bra sätt att få fram vad som vankas. Eller iaf vad som inte vankas.

Försöker knåpa ihop vår inbjudan och jag blir inte alls nöjd. Spelar ingen roll egentligen och de måste snart iväg. Men det känns lite tråkigt bara. Ska göra lite nya försök ikväll.

Ha en fortsatt trevlig helg.

• Ab fab

carma
    du får planka hur mycket du vill. skall jag skicka över texten eller har du den?

hoppas huvudvärken går över. förresten.. vilken härligt mejl du skickade. det är så roligt och spännande att läsa om er "resa". Håller alla tummar jag har

• Carma07

lykke: Skulle bli jätteglad om du mailar över texten. Har ju minne som "jag-vet-inte-vad" Och tack för tummarna.

• FredagenDen13

Morning tjejer!
    Hur mår ni idag?
    Jag är på ett småkinkigt humör, men jag hoppas på att det rättar till sig under dagens gång

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3