Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nu är det dax att åka hem.
Önskar er alla en jättetrevlig Valborg!
Jag är nog inte åter förrän på onsdag. Var rädd om er!
*KRAMAR*
Fredag: Har fått ett recept, lägger det i skannern och mailar över den till dig om du vill!
Pratade med en kompis nyss. En gubbe hade hoppat på och slagit henne mitt på Göta Älvbron! Hon cyklade över mot stan och så var det en gubbe som kom åt andra hållet. Han blockerade vägen för henne och sa åt henne att hon cyklade på fel sida bron!! Sedan sa han nått mer till henne, väldigt tyket så hon svarade lite tyket tillbaka och satte sig på cykeln för att cykla vidare. Då slog han henne över ryggen!!!! Va i hel*ete!!! :[
Jag hade cyklat över gubbjäveln!
Kastat honom och hans cykel ner i Göta Älv!
Fredag: Oj, nu gick du hem! Jag mailar dig ändå, så ser du receptet på onsdag! Har nämligen fått det av en på jobbet nämligen!
Tezz,
Vilket gubb-as! Jag hade slått tillbaka!
Fröken Malm: Jag med... Slängt han över räcket ner i åa!
Ha en trevlig helg tjejer! *krama om alla på en gång*
Hej Alla.....
Är ny i tråden tänkte kolla om det var någon här som skall gifta sig i Lysekil/Fiskebäckskil. Vill ha hjälp med bra fotograferings ställen om någon känner till något sådant????
TezzAmore: Tusen tack! Det måste jag testa i nästa vecka. Jag återkommer med en kommentar.
Sitter i köket nere hos våra vänner i Hbg. Gårdagen bestod utav 25 års fest hos Phs bästa kompis. Kan inte påstå att jag är allt för pigg idag
Hur har ni det?
Jag hoppas att ni alla njuter av ledigheteten!!!
Önskar er en fortsatt trevlig helg!