Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz: Jag har druckit vin i 200-kr klassen som smakar apa... Den allra dyraste whiskyn jag druckit (2 500 kr/flaska) var inte heller någon höjdare.
Det är de egna smaklökarna som avgör - inte ett pris någon satt.
Linum och Carma: Det är ju sant att det inte är priset som sätter smaken på vinet... Men det är ju ändå inget man liksom går och skryter om att man köpt det billigaste vinet på systemet! hahaha! Folk kanske tror att man är snål!?!?! Hehehe! Nä, skojar bara litegrann... en idé om man inte vill att folk ska uppfatta en som snål, är att sätta ut priset på maten i menyn i festprogrammet!! Hahaha!
Vi måste också börja prova vilka viner vi skall ha. Vi kommer antagligen att köpa bag-in-box, å sedan servera från karaffer.
Ingen som behöver se & som ni skriver, är vinet bara gott, så vem bryr sig om vad det kostar?!
Karaffer och bag-in-box är smart.
Dax för en skaldjurssallad i solen!
Trevlig lunch!
Fredag: Smaklig måltid!
I am back!
Det gick bra. Sömmerskan sa att jag var vacker! Hihih! Jag stod framför spegeln och bara söp in hennes komplimanger och tänkte själv att jag nog inte ser så pjåkig ut.
Ang. baren på festen så kommer vi ta 10 kr för gin & tonic och whiskey. Öl, vin och cider bjuder vi på!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2251418-1.html
Är det bara jag som tycker att detta är lite konstigt? Eller kan det vara för att jag inte är kompis med några av mina ex....??
Tezz: Även om jag är kompis med mitt ex, så skulle han inte bli bjuden på mitt bröllop.. Knepig person... känns som ett troll. Hon kan ju inte mena allvar!
Carma:
Klänningen är jättefin!
Hoppas att den sitter bra på!