Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
tezzamore:
snuskhummer
:-d
Vi ska fotas kl 13 (ca 2 timmar) och vigseln är 16. Dessemellan borde vi hinna till hotellet och piffa lite (fast det där med snabbis som M föreslog en dag hinns nog inte med... Attans...
Linum: Det är ju hur smart som helst!
Tänkte ha en tipspromenad om oss någon gång under kvällen, å det passar ju perfekt då.
Å så lite bubbel & nått tilltugg... LYSANDE!
Tusen tack för att du/ni erbjuder er att hjälpa till, men jag är ju lite av en förädare & gifter mig 30 mil härifrån.
Men OM någon vill komma & hjälpa till/titta på vigseln, så är ni mer än välkomna!!!!
Fredag: Det kan ju faktiskt hända att vi är i Skåne just då, så då är det ju ingen omöjlighet...
Linum: Det hoppas jag verkligen att ni är.
Hade varit så roligt om någon utav dyker upp
Linum,
Ni skulle väl ha Jenny Blad som fotograf? Var skall ni fotas?
Linum: Vart gör ni av katterna när ni åker till Skåneland eller någon annanstans?
Vi skall ner till Hbg ikväll. Å då tar vi med våra kissar ner. Mamma & pappa (bor utanför kristianstad) kommer och hämtar dem.
Sedan åker vi till Krstd på söndagen & tar med våra bebisar hem på tisdag!
Svarade på en annons igår på en klänning här på BT. Hon ringde mig igår kväll och jag kommer att åka till henne nästa vecka för att prova den. Inte riktigt vad jag tittat på men vill absolut ge den en chans. Är dessutom en modell som jag bör titta efter. Den heter "Lillys ärmlös klänning" under storlek 42, Göteborg.
Carma,
Tycker den klänningen var jättevacker! Passar verkligen om ni ska ha mingelparty i trädgården.