Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fredag: Ja det blir nog Tyskland. Fast vinet vete sjutton om vi inte ska köpa i Helsingör. Vi dricker inte vad som helst, och framför allt inte vad gäller vitt vin... Öl, sprit och avec däremot blir nog Tyskland.
Jag har fått för mig att folk inte slarvar bort sina drinkar lika lätt, eller tar en extra om man får betala, om än så lite, för dem.
Nu ska jag plantera mina nyinköpta krukor med kryddor. Måste bara kajka ner till förrådet och hämta jord först *jobbigt*
Det är mycket Linum och Fredag nu. Var är alla andra små troll?
Linum: Här!!! *vinkar*
Tillbaka igen. Är ju en hårt arbetande kvinna. Eller försöker iaf. Arbetsmoralen är inte den högsta just nu. Det går segt framåt idag.
Vi ska åka iväg idag eller imorgon och köpa en riktig räfsa till gräsmattan och lite krukor och blommor till altanen. Så förhoppningsvis blir det lite planterande mellan bröllopsplanerandet också.
Linum: Vi skall åka & handla i Tyskland. Tänkte att vi kanske kunde åka tillsammans... iofs så kanske inte ni vill handla det innan juli precis?!
TezzAmore: Hej hopp!
Har du mördat någon med en skrivare idag?
Carma07: Vad alla är duktiga är med sina trädgårdar. Vår består utav x antal stora jord & grushögar. Vi dränerade i höstas, vilket resulterade i en väldigt fördärvad gräsmata
Carma07: Superfin klänning, verkligen!!! Hoppas den sitter bra! *håller tummarna*
Freda: Nä, inga dödsfall att rapportera från mitt håll! Vi ska också åka till Tyskland och shoppa! Vi har inte bestämt när vi ska åka än, men det känns som att det lutar åt Juni... får se! Måste ju bestämma vad vi ska dricka först!
Ska faktiskt provsmaka ett rött vin ikväll!
Hmm... kollade faktiskt upp vinet på systembolaget nu... där står det att de säljer det för sänkt pris, 39 kr??? Sen när rear systemet? Eller är det för att jag sällan går dit som jag missar det?
Tezz: De rear ut utgående sortiment ibland.
TezzAmore: Har aldrig sätt att de rear på systemet, men jag är där max 2ggr per år, så jag borde inte yttra mig!
Vi kan väl se när ni/vi har tänkt att åka ner. Det lär ju bli billigare om vi är flera som åker.