Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fotografen sa att i nuläget har hon ingen annan bokning, så då kan hon börja redan kl 13 och köra mer än en timma. Bara vi är färdiga till 15.15.
Godmorgon!
Idag är man ledig... jippi...
Carma: älskar lukten av nyklppt gräs.
Malm: Lika bra att förbreda sig så!!!:D
Lykke: mysiga fredagsplaner.. Ska oxå klippa mig idag. Min kompis lillasyster ska klippa mig.. få se hur det går. :)
Tezz: MÅNS!!
Visst är fredagar underbara?!
Petra74: Ansiktbehandlingen var inte alls så skön som den borde vara.
Hon verkade stressad, klämde för mycket, nej... jag var inte nöjd, tyvärr
Är det någon som har ett tips på ett bra ställe för ansiktsbehandling?
Idag är jag gräsänkling. Har precis lämnat av M vid jobbet (han ska på någon arbetsledarträff i Marstrand). Det tog 1,5 timme fram och tillbaka till Bäckebol... Jag kom helt plötsligt på varför jag gillar och åka buss och cykla i den här stan...
Freitag! Me likie too! Var på BodyCombat igår och är helt trött i benen och armarna. Tänkte ut och springa lite i eftermiddag...
fredag- idag skall jag på en salong som bauti tipsat om- perfect skin. www.perfectskin.se/news.php
Fredag,
Jag brukar gå på Anemonen, www.anemonen.se
Malm: Anledningen till att jag undrar är för att når vi träffade vår fotograf så sa han att våran tid (12-13) var den sämsta tiden för att fotas... pga. att solen står fel då... undrar om det verkligen stämmer eftersom ni ska börja vid 13... fast det kanske är stor skillnad på en timme?? *förvirrad*
Fröken Malm & lykke07:
Tack tack!
Jag har lagt båda som en favorit. Kommer absolut att testa någon utav dem när det är dax för nästa behandling.
Nästa följfråga, hur ofta brukar ni göra ansiktsbehandling?
Tezz,
Ok, det har jag aldrig tänkt på. Men vi ska börja att fotas inomhus, så förhoppningsvis hinner solen flytta sig ett par meter tills vi ska ut!
Vet inte om vi ska ta fotografering under vigseln.......det kostar 3000 kr extra och man får 25 extra redigerade bilder. Totalpris på 10 000.....det blir rätt saftigt. Samtidigt som jag tycker det är för mycket pengar och att brorsan kommer ta kort så tänker jag att vi gifter oss bara en gång och att det är ett himla fint minne att ha proffsiga bilder från vigseln och från kyrktrappan.....
TezzAmore & Fröken Malm: Kan det inte vara så att vissa fotografer föredrar visst ljus på dagen?