Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Det verkar som om de flesta har gått hem. Själv har jag hunnit äta middag, gräla med blivande som lämnade mig ensam me två gnälliga barn och nu ska jag sätta mig med ett glas vin och läsa camilla Läckbergs bok "stenhuggaren"
Skål på er alla!
Hej och godkväll på er, eller godmorgon kanske när ni läser detta
Har inte haft tid att kika in här överhuvudtaget, massor att göra och jobbandet tar all kraft... det var riktigt skönt att vara mammaledig ska jag säga... *drömmer mig tillbaka*
Hoppas ni hade en trevlig fika i tisdags! Hoppas jag kan vara med nästa gång det blir nåt.
Imorgon åker jag till Malmö med jobbet och är inte hemma förrän sent, sen är jag ledig till onsdag och det ska bli såå skönt! Ska läsa ikapp mig här och sen fixa med en del bröllopsgrejor, börja fila på festprogram och lite sånt!
Ha en jätteskön helg!
Kram på er!!
God Morgon!
Idag är det freeeeeeeeeeeeedag!!!! Skönt med helg även om jag är tvungen att jobba på måndag.....
Jag har på känn att det blir hippa i helgen.....vet inte varför, bara en magkänsla jag har. Vi som ska ut till Stora Holm imorgon och mäta bord och fixa.
Puman-prinsen,
Du hade tips om tiaror?
hej hopp på er.
fredag- me likie Skall jobba till 11, sen väntar frisören (håret ser ut som rotborste), vaxtanten o fika med mamsen. Ett o annat glas rosé ikväll kan man tänka.
Älven är fantastiskt vacker idag. Lite dis över Hisingen och nästan spegelblankt vatten.
Igår tränade jag ett pass. Jösses så varmt det var. Jag hade inte fattat det o att man behöver fylla på mer vatten så jag mådde nsätan illa.
Godmorgon!
Barnen är lämnade och jag ska snart iväg till Kungälv och gå på vikingamarknad med en kompis!
Hoppas alla får en bra dag!
Godmorgon.
Fredag är underbart. Och fint väder också. Igår invigdes vår gräsklippare på vår alldeles egna gräsmatta. Äntligen börjar det slå ut lite hemma. Helt otroligt vad den här våren har känts seg när man bara går och väntar på hur trädgården kommer att se ut. Och vad som finns.
lykke: Jobba till elva, vilken lyx!! Låter som mysiga fredagsplaner.
Malm: Spännande!! Tror du inte att din sambo fixat att ni kan komma till SH en annan dag om han varit med och ordnat med dag?
God morgon tjejer!
Ni har mail!!!!
Igår hade vi förresten träff med fotografen och kom fram till att vi inte alls ska fotas ute på Hisingen utan faktiskt inne i stan!!! Hihihi! Vi ska börja att fota i lobbyn på Hotell Eggers som tydligen ska vara väldigt fin. Ska dit och reka i helgen! Sen har fotografen ett favoritställe på Magasinsgatan som hon fotat på många gånger och fått extremt bra bilder.
Fröken Malm: Vilken tid på dagen blir er fotning?