Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fredag,
Jag gör inte ansiktsbehandlingar så ofta. Gör mest på hösten och vintern eftersom jag tycker det är skönt att bli ompysslad när det är kallt och ruskigt ute. Borde göra oftare......
Fredag: Jo, det är nog så! Vår fotograf sa att det blev snyggast foto vid 6 tiden på kvällen...
Fast jag kom på en sak till som säkert spelar stor roll! Årstiden! Jag menar, Malm gifter ju sig i Maj, solen står ju på ett sätt då. Vi i Augusti och det är ju en helt annan ljussättning då! Så måste det ju självklart va!
Fröken Malm: Jag har tänkt att ha en väninna som utbildar sig till fotograf som bröllopsfotograf. Men samtidigt är jag orolig att jag kommer att ångra mig :-/
Jag vill inte att Ph skall få se mig innan själva vigseln. Han har inte fått se varken klänning/smycken eller hur jag håret kommer att se ut... men är det oförskämt att låta sina bröllopsgäster vänta en timme eller så?
Tezz och Malm: Var glada att era fotografer inte är naturfotografer... enligt dem finns det nämligen bara två timmar om dagen som man kan fotografera på: 1 timma runt gryning och 1 timma runt skymning
Fredag: Tänk bara på att gästerna måste få något att tugga på och dricka så att de inte får tråkigt. Någon slags tipspromenad eller annan aktivitet är också välkommet. Det finns inget värre än att tvingas mingla med folk man inte känner i kanske 1,5 timme...
Jag hade gjort följande:
Snittar och lite bubbel, ev ett gas vin
Någon kul lek eller annat tidsfördriv.
Låt någon som är duktig på att fota ta bilder på alla era gäster. Behöver ni hjälp med den biten kan säkert jag och M hjälpa till!
Linum: Oj.... ja... hehehe! Tur att vi inte har en sån! För att först när jag läste ditt inlägg tyckte jag det stod naturistfotografer!!! HAhahahah! Tänkte automatiskt på en nakenfotograf... *asgarv*
Tezz: Tänk vad glad man hade sett ut på alla foton om man hade haft en nakenfotograf
Linum: Eller chockad!!! Beror på fotografens utrustning! hahahaha!
*fniss*
TezzAmore & Fröken Malm :
Jag tror att era fotografer har benkåll på läget, så ni skall nog inte behöva oroa er
*asgarv*