Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Här blir det bröllop den 23/8 2008
Har redan allt klart för mig hur jag vill ha det osv. Har börjat knåpa ihopa en hemsida men den är lite " B " tycker jag...men, men... det viktigaste är med och det underlättar en hel del för gästerna med en sådan sida tycker jag.
hoffsan.weddingannouncer.com/
Jag tar varje chans jag får när jag är i Växjö att promenara i parken eller fika när cafeet är öppet.
Allt är bara så perfekt där.. Bröllopssviten är ju så otroligt gullig..
Hoffsan
Vi har oxå en sån där sida, annajon.weddingannouncer.com/ Inte kommit särskillt långt men det är ju lite roligt ändå
Coornet
Parken är ju helt underbar, var första gången Jon såg slottet igår, han blev glatt överaskad
Det finns inte ens ord för att beskriva hur vacker den parken är, på sommaren är det ju bara WOW.. Tänkt dig att sitta på balkongen utanför bröllopssviten dagen efter bröllopet, titta ut över parken och äta frukost.. Åhh fasen va avis jag är ;)
Vi har oxå en 080809.weddingannouncer.com
Budgetbrud2008:
Vi har ju samma datum ju !! och i samma stad. Coolt !!
Åhh samma hemsida !! :D
Coornet
Haha, va roligt!! Vilken TUR att ni inte ska ha på Teleborg då, så vi slipper slåss om det
Vi funderar på att gifta oss i aug 08. Lite smågalet att börja planera nu kanske...
Å andra sidan drar man ut på det roliga! Och så kan man säkert hitta allt man vill ha eftersom det inte är uppbokat redan. Dessutom tvingar det här oss att spara som tusan.
Aug är en romantisk månad tycker jag... Fast "vår" månad hittills har alltid varit maj för det var då vi kystes första gången och det var då vi blev förälskade. Sen tog det slut och vi blev ihop igen - i maj.
Men då kan vi ha två månader som är våra...
Hoffsan: wow, såg precis din hemsida! Jättefin, inte alls B. Så jag behöver inte känna mig ruggigt hysterisk som planerar så här långt i förväg i alla fall... haha Det finns fler! De ställen jag först ville ha festen på är redan fullbokade, så det finns ju en vits med att vara ute i god tid.
Vill också börja med en hemsida men måsta ha den på engelska...