• Anna_Sol

Augusti 2008?

Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.

• Svar på tråden Augusti 2008?
  • brud 070901

Budgetbrud2008

va? nu blev ja nyfiken var och när i mars?

• Söderbröllop

Jenko, hej hej och välkommen! Var ska du gifta dig?

• Pumpkin

Ensöderböna: Jo, en del har hängt där ganska länge, men det är många som kommit till nu efter nyår. Vi är jättetrevliga allihop, så du vågar säga nånting

• SlottsBrud2008

snutte
    Det finns ju en mitt i värnamo, stooor och superfin. Om vi hade gift och i en kyrka så hade det blivit den

jenko
    Oh, roligt med en till!! Hur långt har eran planering kommit??

Ensöderböna
    Tack! Ja, det ska bli roligt. Helt nytt ställe för oss bägge!

• snutte

Nej, jag har inte provat klänning en. Men jag är nog ganska klar med vad jag vill ha får någon. Men sen känner väl man det när man provar om det är rätt eller inte.

• Söderbröllop

Norrsken,

haha... får se om jag vågar. ;) Tror alldeles säkert att ni är trevliga allihop såklart!

• SlottsBrud2008

snutte
    Ja, den är toppen!
    Flyttar bara 2 mil, så det är ju fortfarande värnamo som är närmast, iaf lite större.

Ensöderböna
    Jag är helt tokig jag, bara bröllop i huvudet på mig heeela tiden
    Funderar fram och tillbaka, tittar på klänningar och vill berätta för alla NUUUU!!!!

brud 070901
    I slutet, det ska vara i programmet "lustgården", det 6:e avsnittet. Spännande är det

• Pumpkin

snutte: Hehe, så roligt - en tjej som hängt i 2008tråden nästan sen start kallar sig snitte och ska gifta sig 5/7 2008

• Söderbröllop

Budgetbrud 2008,

haha jag förstår! Det är samma för mig! Måste nog lugna mig lite tror jag... Blir kul sen när ni kan berätta för alla i omgivningen också!

• SlottsBrud2008

Ensöderböna
    Min m2b tycker jag är helt galen, blir lite trött på mitt tjat emmelanåt. Men men.. man gifter ju sig (förhoppningsvis) bara en gång. Så lite galet får man allt vara

Svar på tråden Augusti 2008?