Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Budgetbrud2008
va? nu blev ja nyfiken var och när i mars?
Jenko, hej hej och välkommen! Var ska du gifta dig?
Ensöderböna: Jo, en del har hängt där ganska länge, men det är många som kommit till nu efter nyår. Vi är jättetrevliga allihop, så du vågar säga nånting
snutte
Det finns ju en mitt i värnamo, stooor och superfin. Om vi hade gift och i en kyrka så hade det blivit den
jenko
Oh, roligt med en till!! Hur långt har eran planering kommit??
Ensöderböna
Tack! Ja, det ska bli roligt. Helt nytt ställe för oss bägge!
Nej, jag har inte provat klänning en. Men jag är nog ganska klar med vad jag vill ha får någon. Men sen känner väl man det när man provar om det är rätt eller inte.
Norrsken,
haha... får se om jag vågar. ;) Tror alldeles säkert att ni är trevliga allihop såklart!
snutte
Ja, den är toppen!
Flyttar bara 2 mil, så det är ju fortfarande värnamo som är närmast, iaf lite större.
Ensöderböna
Jag är helt tokig jag, bara bröllop i huvudet på mig heeela tiden
Funderar fram och tillbaka, tittar på klänningar och vill berätta för alla NUUUU!!!!
brud 070901
I slutet, det ska vara i programmet "lustgården", det 6:e avsnittet. Spännande är det
snutte: Hehe, så roligt - en tjej som hängt i 2008tråden nästan sen start kallar sig snitte och ska gifta sig 5/7 2008
Budgetbrud 2008,
haha jag förstår! Det är samma för mig! Måste nog lugna mig lite tror jag... Blir kul sen när ni kan berätta för alla i omgivningen också!
Ensöderböna
Min m2b tycker jag är helt galen, blir lite trött på mitt tjat emmelanåt. Men men.. man gifter ju sig (förhoppningsvis) bara en gång. Så lite galet får man allt vara