Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Vi funderar oxå på den 5...vad roligt.
Jag har bara bröllop i huvudet an jag säga. Hur långt har ni kommit?
Budgetbrud2008,
jag vet precis hur det känns... Jag vågar snart inte nämna ordet bröllop längre. ;) Men han ser att jag sitter på bröllopstorget kvällarna igenom, och han bara skakar på huvudet... Kan tänka mig att ta det lite lugnt till augusti, men då när det bara är ett år kvar... Då kan han inte säga nåt, för då är det definitivt dags att planera ordentligt! Eller hur? ;)
Budgetbrud2008
o vad spännande då ska jag sitta bänkad!!
kram o lyckatill
Ensöderböna
Haha, verkligen. Då är det no mercy som gäller. Stenhård planering dagarna igenom
Min m2b är inte så engagerad, han vill ha lite att säga till om men tycker att "du vill, du kan och jag litar på ditt omdömme" (att dom där karlarna vet hur dom ska göra för att hålla oss på bra humör alltså).. Så jag gör det mesta. Med glädje!!
brud 070901
Tack Det är såå nervöst redan, tv och grejjer juh.
Men lätt att det var det fiinaste frieriet ever!!
hur kommer det sig att det ska visas på tv?
Min kille är ganska engagerad faktiskt, så det är ganska roligt. Vi köpte 3 tidningar igår, och så var vi på bokrean så hitta han en bok om bröllop så köpte han den. Det tyckte jag var lite gulligt.
Budgetbrud,
är det frieriet som visas på tv? Eller ska de följa er fram till bröllopet?
Min m2b vill ha mycket att säga till om, men han vill inte börja planera redan nu... och jag är van att ta kontrollen och greja och fixa. Om jag gör för mycket så kör jag över honom... :/ Men jag kan ju inte låta blii! :)
snutte
Vi blev tillfrågade här på forumet faktiskt, en tjej som jobbar på titan (dom som gör programmet). Så då blev det så... Halkade in på ett bananskal.
Fick bo på hotell (clarion) och andra lite "speciella" grejjer. Titta så får ni se
Gulligt av honom. Jag känner att det är lugnt att han inte "bryr" sig så mycket nu.. För jag vet att han är lika envis som jag så det kommer bli en del gnabb när det närmar sig. Om mat och gäster och plats och musik.. Haha, vi är som 2 treåringar
Ensöderböna
Bara frieriet!
Jag förstår precis vad du menar med att man inte kan sluta fundera. Men jag tror att det alltid kommer vara lite viktigare för tjejer att gifta sig.
Vad ni ha för brudklänningar?