• Anna_Sol

Augusti 2008?

Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.

• Svar på tråden Augusti 2008?
  • Pumpkin

Duger inte vår fina 2008-tråd?

Själv gifter jag mig 19 juli.

• Söderbröllop

Det är klart att det är roligt att gifta sig i hemtrakten, jag tänkte själv på att gifta mig där jag är född, men så blev det Stockholm ändå. Det är ju här jag har mitt liv nu så att säga.

Klart det finns nån fin kyrka där, ni får åka runt och titta lite! Kanske inte är jättebrådis med att boka? Här i Stockholm måste man ju vara ute i goood tid med allt...

Hur mycket har ni andra planerat hittills?

• SlottsBrud2008

snutte
    Klart jag kan. Har inte letat supermycket ännu men kommer ju springa runt som en tok så småningom och "känna av" alla ställen, så du kommer få höra massa omdömmen
    Vi har iaf världens sötaste bröllopsbutik - Lycka. Liten, mysig och med huur trevlig personal som helst. Redan varit inne och provat och kännt mig för.

Ensöderböna
    Har inte bestämt det heller än, haha. Men jo, det blir nog någonstans i närheten. Flyttar imorgon och då är det bara 4 mil från oss till slottet så vi tänkte kolla upp om det finns nån fin bygdegård eller sådär i närheten.

Oh, den är fin den kyrkan En kompis storasyster gifte sig där har jag för mig...

• SlottsBrud2008

~Norrsken~
    Klart den gör

• Söderbröllop

Norrsken, klart den gör! Har varit inne där flera gånger... Ni är så himlans många, och ni har ju hängt där länge redan... :)

• SlottsBrud2008

Ensöderböna

Vi har bestämt färgtema (mörkrött, svart och vitt), börjat fila på gästlistan, sparar pengar som tokar ( ).
    Dock så är det INGEN förutom vi som vet om det ännu, vårat frieri (eller snarare hans ) ska vara på tv3 i mars så då får alla veta!!

• jenko

Här blir det också i augusti -08. Närmare bestämt den 12:e.

• Söderbröllop

Snutte, har du provat brudklänning redan? Åh, det hade jag aldrig vågat... :) Vi är ju ute i rätt god tid ;) och om jag hade kommit så långt redan nu så hade jag dött av längtan och inte kunnat tänka på något annat...! Hihi!

Budgetbrud, lycka till med flytten! Blir nog roligt att åka runt och känna sig för lite...

• snutte

Ensöderböna
    Jo det ska nog finnas en fin kyrka. Och det blir väl så att man åker ner och kollar runt lite. Det är ju inte så stort.

Budgetbrud2008
    A den butiken har jag sett när jag varit där faktiskt, så den är bra? Vad har dom för grejer. Men du ska inte bo kavr i värnamo då alltså?

• Söderbröllop

Budgetbrud, åh vad spännande!!
    Vi sparar också pengar, det behövs ju en del... Men vi har inte planerat så mycket annat. Förlovade oss den 20 februari, så sambon tycker att vi ska rida lite på den vågen ett tag och lugna oss med att göra för mycket inför bröllopet... För mig kliar det i fingrarna såklart. ;) Har klurat lite på gästlistan, och förberett. Men vill helst göra det tillsammans med honom så jag får lugna mig lite. Nu är det bröllopshysteri för mig, kanske lägger det sig framöver...

Så tv3 alltså! Gud så spännande! Måste jag helt klart titta på!!

Svar på tråden Augusti 2008?