• Anna_Sol

Augusti 2008?

Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.

• Svar på tråden Augusti 2008?
  • Söderbröllop

Roligt, det ska bli kul att titta på det!

• SlottsBrud2008

Jag ska ha en "puff-kjol", förstår ni?
    En sån där som är lixom uppvikt under sig själv hela vägen från golvet till midjan... (guud va svårt att förklara).
    Utan axelband, gärna ganska "lågt" skuren vid boobsen (låter knas), vill inte att den lixom ska täcka hela brösten utan vill att det ska vara lite "kulle" som syns..
    Blir nog en kinaklänning för mig tror jag, det är var budgeten tillåter.
    Ni då?

• Söderbröllop

Jag har inte tittat på klänning ännu... men jag vill ha en ganska slät, med lite vidd och släp... Axelbandslös, eller halterneck. Är lite osäker...

• snutte

Jag vill nog ha nåt med maggiesottero tror jag.

Vi kan oxå bli som tre åringar, men det är nog han som är mest envis av oss...Men han har nog sina ideer.

• SlottsBrud2008

En ganska stilren??
    Jag har alltid trott att det är en sån jag vill ha, precis som du beskriver. Men sen provade jag en "puffig" och visste på en gång att det är en sån jag ska ha!!

• SlottsBrud2008

snutte
    Jag har tittat en del på deras, blir nog något liknande fast kopia.

Det är lite gulligt ändå, att man kan gnabba och ingen ger sig. Men man löser det iaf - kompromiser är bra.

• Söderbröllop

Ja, en ganska stilren. Klassisk modell... Kanske med lite pärlor som dekoration nånstans. Ah, jag vet inte. Det kommer vara en djungel sen när jag väl ska prova! Som sagt, det här är ju vad jag tror NU... ;)

• snutte

A jag tror man hittar den rätta så fort man provar runt lite!
    Vad ska ni ha för färgtema,inbjudningskort osv??

• Söderbröllop

Vi har inte kommit så långt än... :)
    Ni då?

• SlottsBrud2008

Vi har mörkrött, svart och vitt som färgtema. Inbjudningarna blir nog ett a4 vikt på tre, så att man öppnar åt två håll.
    Troligen så blir det buffe, ganska mycket kall mat och choklad-tårta (muuumms).

Nehe girls, nu ska det ätas kinamat. M2b ringde och ville bjuda mig på födelsedagsmat, fyller på fredag med då är vi mitt i flytten.

Hörs senare

Svar på tråden Augusti 2008?