Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Jag funderar oxå på att göra en men som du säger inget kul att göra när det fortfarande är lite hemligt. Iofs skönt att ha en helt klar när inbjudan går ut i början av nästa år..
Jag tänkte beställa min här: www.brollopshemsida.com
Coornet
Precis, man vill ju lixom kunna berätta och sådär.. och det är ju lite dumt om nån ser den innan dom vet.
Nu är det visserligen bara 1 vecka kvar tills det blir "outat" för oss. Tv3 - onsdag 21. Kl 22.00 (måste göra lite reklam juh )
Tv3.. nästa vecka alltså.. wow..
men bara för att han friar är det väl inget som säger att ni ska gifta er snart iofs :)
Alla jag känner vet ju att vi är forlovade och tänker gifta oss snart men de vet bara inte när :)
Är det någon som har bokat festlokal ännu?
Nej men ringt och bokat tid för att titta på den. Ska kolla på den under påskhelgen eftersom vi inte bor i den staden vi ska gifta oss i.
Ska bli spännande att se allas reaktioner. Alla runt oss vet ju att jag verkligen verkligen vill gifta mig NU och att han är minst lika peppad med att vi inte har råd. Så vi har lixom sagt att "det får vänta några år" tills vi har råd... Hihi, så blir det icke
Ingen festlokal bokad ännu, men har sett en sååå fin herrgård som jag vill vara på. Vet dock inte om den är privat eller så... Måste kolla upp det där.
Kul överaskning :)
Nu tycker jag allt att det verkar vara lite dött här. Vart har ni tagit vägen?
Här planeras det för fullt, pratat med en tjej på slottet där vi vill vara och fått lite prisuppgifter och sådär. Tänk att gifta sig på ett slott
Jag vill oxå gifta mig i ett slott. Jag hade gärna velat vara i Teleborgs slott
( www.teleborgsslott.se )
men tyvärr tillåter inte vår budget det :(
Coornet
Det är faktiskt där vi ska vara, egentligen har vi verkligen inte heller råd med det, men vi sparar in på annat så att vi kan vara där.
(Dock så var det faktiskt billigare än jag trodde...)
Var där och tittade lite igår, utanför i parken. Såååå fint är det