Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Japp ha det!!
Tillbaka, mätt som en fullpropad gris (eeh? Haha) och bra sugen på att köpa mig en klänning. Attans att det är så lååång tid kvar..
Oj, här är man borta lite och så skrivs det för fulla muggar
Ensöderböna: Vi ska gifta oss i Oskarshamn
Budgetbrud2008:
Vi har inte kommit långt alls. Killen har inte friat än ens. Fast vi har pratat om det, men han skulle fixa nån överraskning och fråga snart nån gång förhoppningsvis.
När han frågat så ska jag börja planera på allvar, men än så länge har jag kikat lite på klänningar och funderat lite på gästlistan och så.
Hur långt har ni kommit?
Har ni börjat spara pengar? Lägger ni undan en viss summa i månaden eller hur gör ni?
jenko
Jag var oxå sådär, ville verkligen ha ett "frieri" innan jag började planera. Och en dag sa han bara att "om ett år ungefär blir bra".
Sen fick jag ju mitt drömfrieri ändå (tacka fan för titan-tv ) så bättre kunde det inte bli.
Vi har sagt att vi lägger undan så mycket vi har råd med. Vissa månader mycket, andra kanske ingenting. Men alltid minst 400 var varje månad. Jag har slutat röka med ett löfte från honom att vi ska spara alla cigarettpengar till bröllopet
Budgetbrud2008
Vad skönt att det inte bara är jag som väntar på ett frieri. Det känns lite hemligt och busigt att kolla på bröllopsgrejer.
Som första gången jag köpte en gravid-tidning så fort jag fick veta att jag var gravid. ;-p
Vi tänkte egentligen gifta oss i år, men vi vill att minstingen ska kunna gå, så att barnen kan vara näbbar.
Det är ju jättebra att ni ska lägga undan cigarettpengarna. Grattis förresten till att du har slutat!! Det är kul sen att se hur mycket pengar man gör av med på sånt skit.
Känns som man måste börja spara snart om man vill ha ihop en del.
Åh. Dödade jag tråden nu?
Haha.. och jag som precis startade en egen för att jag inte hittade fler som ska gifta sig då *asg*
Jaha, det finns två august 2008-trådar... Är det okej om jag hoppar in här också? :)
Så skönt att läsa att det är fler än jag som är riktigt ivriga och planeringssugna, fastän det är 1 1/2 år kvar *ler*
Haha..
Det gäller att hålla ihop, folk får ju inte tro att vi är galna eller nåt..
är det någon av er som funderat på att skaffa bröllopshemsida`???
Roligt mer lite fler Augusti 2008 rocks
Jag har gjort en weddingannouncer-sida, dock inte fixat alls mycket.
Det är ju fortfarande bara vi två som vet om att vi faktiskt ska gifta oss så det är ju lute hysh hysh än så länge.