Augusti 2008?
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Någon mer än jag som planerar att gifta sig då? Vi ska förmodligen gifta oss den 16:e.
Här har du ett helt gäng www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html Välkommen!
Här var det dåligt med svar.. klart vi ska ha en augusti08-tråd tjejer!!!
den 9:e blir det för oss
Hej,
Jag ska gifta mig i juli 2008!! :)
hej hej, jag anmäler mig som augustibrud! :)
2 augusti 2008 smäller det!
Var ska ni andra gifta er?
Jag ska gifta mig i Värnamo i Småland, min kille är därifrån så det blev så. Vi bor i stockholm...Vart ska du gifta dig?
snutte
Det är ju nääästan augusti juh..
Ensöderböna
Är inte riktigt bestämt ännu, men förhoppningsvis så blir själva cermonin utanför växjö slott. Jag ääälskar det slottet och har alltid sagt att "där ska jag gifta mig när jag blir stor"
Så utomhus blir det, augusti är ju en ganska säker månad för vädret.. får hålla tummarna bara
Vart blir det för dig då?
snutte
Värnamo?? Jag BOR där juh!!!
Min grabb kommer därifrån, då kanske du kan tipsa lite om vad det finns för grejer runt omkring..typ frisörer och sånt?
Snutte, vi bor också i Stockholm och ska gifta oss i Maria Magdalena kyrka på söder! Det är tänkt så i alla fall, man fick tydligen inte boka förrän tidigast ett år i förväg... så jag tänker hänga på låset när det är dags! ;)
Budgetbrud 2008,
Det låter vackert med slott! Ska ni ha festen i närheten också? Augusti känns som en rätt säker månad när det gäller väder, klart vi hoppas på sol! :) Var vi ska gifta oss, se ovan. :)
A, jag jag hade velat gifta i Stockholm på ett sätt, men det kan vara gabska skönt att föräldrar kan hjälpa till lite med planering och dyl. Därför blev det Värnamo. Vi har inte bestämt riktigt vart vi ska gifta oss, men tror det finns en fin gamal kyrka där någonstans ;)