070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Pusspuss
Vi kommer att vänta med resan eventuellt till vår första bröllopsdag då vi också har en liten på drygt ett år! Känns inte bra att lämna honom hemma.. och svårt att åka nån stans där det är för varmt!
MiaVinterbrud
Visst känns det skönt att ha sådana viktiga inköp klara dessutom att man har fått det till vrakpris?
Tiara har jag inte hittat än, någon slöja ska jag inte ha. Och skor... ja jag kommer inte att visa skorna så mycket så jag satsar inte så mycket kapital på dem. De ska vara bekväma och snygga.
Sambons kläder måste vi masa oss iväg och fixa snart också. Mindre detalj.
Pusspuss
Vi drar till Bali den 11 juli så det blir stressigt att få iväg tack-korten. Men det är det värt. Vi vill passa på att resa på en rejäl smekmånad eftersom att vi förhoppningsvis har barn om ett par år.
novalii: Jag gifter mig 070707 i Jönköping!!!
Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00
Göteborg:
glad tjej: Älvsborgs kyrka
The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
Stockholm:
N&N, Norrtälje, Engelbrektstunet
Anmaria, Hammarby kyrka 14.00
Helenrik, Hässelby Villastad kyrka 15.00
Adfri, Tullinge, Salems kyrka 14.30
juli07,Märsta, Husby-Ärlinghundra Ka 14.00
Dalarna:
Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka 14.00
Örebro:
Gerda, Adlers 16:00
Piteå
millibopp, norrfjärdens kyrka 15:00
MiaVinterbrud, Piteå Stadskyrka 16:00
Jönköping
Lillstumpan, Järstorps kyrka 15.30
Nu har jag smugit in och tittat på denna tråd ett par ggr. Men nu vill jag oxå vara med!
Gifter mig i Sigtuna! 070707 förstås!
Kyrkan och festlokan är bokade. Har tagit kontakt med en som ev. ska göra hår och make. Har köpt kläder till äldsta dottern som ska vara tärna.
Vi skickade ut Save the date kort med julkorten.
Så nu är det "bara" resten kvar.
Det är jätte kul, men samtidigt så mycket man måste tänka på.
Göteborg:
Stockholm:
snart hela kittet, Sigtuna, Maria ka 15.30
Dalarna:
Örebro:
Piteå
Jönköping
Jag funderar vidare på bröllopsresan här, kul att höra lite hur ni andra tänker.
För övrigt så kommer jag ingert vart alls, bara tänker och tänker på bröllopet men får ingenting gjort. Vigseln och festen blir i vår trädgård (visst ska det väl bli sol 070707?). Det enda vi har gjort är att boka catering med serveringspersonal. Jag tänkte att om jag börjar skriva här så kanske ni kan hjälpa mig att komma igång och se till att jag kan börja pricka av saker på listan.
Mål för denna vecka: Kontakta fotograf. Så, nu har jag skrivit det på Internet, då måste jag ju fixa det :)
Göteborg:
Stockholm:
snart hela kittet, Sigtuna, Maria ka 15.30
Dalarna:
MissTess, Rättviks kyrka kl 17.00
Örebro:
Piteå
Jönköping
Adfri
Tänker precis som dig när det gäller skorna! Hade hoppats på att hitta några nu på mellandagsrean, men det gick åt skogen. Var inne och pratade med personalen på Din Sko, dom sa att det mest troligt börjar droppa in brudskor nu de närmsta veckorna
Pusspuss
Vi har inte fixat cateringen...en nära vän till familjen har lovar hjälpa med maten, men nu börjar jag bli SÅ nervös att det ska gå åt skogen...funderar på att hitta catering iaf...men som sagt, vi får se. Hon är grym på att laga mat så det ska nog gå vägen.
Upp till bevis och kontakta fotografen
I helgen ska vi börja klura på hur inbjudningskorten ska se ut. Har ändrat mig en miljon gånger, så det ska bli spännande.
Klart det kommer att vara sol 070707!
OK, mål för idag då:
Kontakta festarrangören ang. bröllopstårta
Mejla guldsmed om offert