070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hej!
Jag har haft ett litet planeringsstopp under hösten/julen, men nu är jag tillbaka med dunder och brak!
Kungälv:
The, Ytterby Kyrka 15.00
Göteborg:
glad tjej: Älvsborgs kyrka
Stockholm:
N&N, Norrtälje, Engelbrektstunet
Anmaria, Hammarby kyrka 14.00
Helenrik, Hässelby Villastad kyrka 15.00
Adfri, Tullinge, Salems kyrka 14.30
Dalarna:
Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka 14.00
Örebro:
Gerda, Adlers 16:00
Piteå
millibopp, norrfjärdens kyrka 15:00
MiaVinterbrud, Piteå Stadskyrka 16:00
Hej. Vi gifter oss klockan 14 i Husby-Ärlinghundra Ka.
Kungälv:
The, Ytterby Kyrka 15.00
Göteborg:
Stockholm:
juli07,Märsta, Husby-Ärlinghundra Ka 14.00
Dalarna:
Örebro:
Piteå
Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00
The, Ytterby Kyrka 15.00
Göteborg:
Stockholm:
Dalarna:
Örebro:
Piteå
Min ort försvann tydligen..
Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00
Göteborg:
The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
Stockholm:
Dalarna:
Örebro:
Piteå
Hur långt har ni kommit i planerna? När skickar ni ut inbjudan?
Vi har bokat kyrka och lokal samt fotograf.
Min klänning och slöja är köpt.
millibopp:
Var tänker du fixa hår och make?
Jag har köpt klänning (det viktigaste ), köpte den helt ny för 3300 när den egentligen kostade 11000:- så där gjorde jag världens klipp. Och den är helt ljuvlig. Jag var tvungen att hänga den hemma hos mamma och pappa för annars skulle jag ha på mig den VARJE dag!
Sen har vi bokad kyrka och lokal.
Vi håller just nu på och fixa fotograf, frisör och tårta men vi har inte bestämt oss än.
Sen måste jag få iväg min blivande till en skräddare eller nå't och fixa hans kläder.
Bröllopssidan har han tagit på sig med stort ansvar, så den och önskelistan är för närvarande hans ansvarsområden , jag är så glad att han är lika ivrig som jag.
Vart ska ni tjejer på bröllopsresa då? Själv ska jag till Bali!! Åh vad jag längtar!
Inbjudan tänkte vi skicka ut i mars månad ungefär.... eller det kanske är lite tidigt? Vi har ju trots allt skickat save-the-date-kort. När skickar du ut MiaVinterbrud?
Hej på er! Här kommer en till 070707. Jag sitter här och försöker inspirera mig själv, tycker just nu att det känns lite jobbigt att komma igång med förberedelserna för bröllopet men det är väl hög tid nu.
Hur tänker ni andra göra med bröllopsresa? Kommer ni att åka iväg direkt efter bröllopet och vart åker ni? Känns lite fel att åka utomlands mitt i svenska sommaren... Att vi har en liten ettåring krånglar också till valet av resmål.
MiaVinterbrud:
Jag vet inte, finns många duktiga tjejer i stan men min mamma e frissa å en kompis jätteduktig på styling. Får se hur de känns sen men just nu kasnke de får hjälpa mig. Fast de känns ju mer lyxigt att gå på salong så klart!
Du då?
Adfri
Jag vet inte när vi ska skicka ut. Har hört om dom som skickar allt från februari till april. Skulle tro att det blir i mars, det låter lagom.
Jag gjorde oxå ett klipp när jag köpte min. En Pronovias för 7000 kr!!! Ord ligger runt 18000 Sen köpte jag en slöja från samma företag, 995 istället för 4999
Så kul att göra klipp!
Jag provade klänning och slöja här om dan, blir precis som jag drömt
millibopp
Jag har just flyttat hem hit igen och har inte hittat någon frisör än. Får se hur det slutar.
Kollade lite på skor igår, hittade inga när jag var på Cinderella...låter som om skokedjorna får hem en del i vår. Antar att det är is i magen som gäller.