070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Jag är ny här i tråden och även jag blivande brud 070707. Vi kommer gifta oss borgerligt.
Vi har bokat vigselförrättare, kl 15.00 i Stadshuset, men eventuellt ska vi flytta det utomhus. Det beror lite på...
Vi kommer endast att bjuda med våra föräldrar till vigseln och ha en fest för våra syskon och vänner lite senare i juli, alternativt i augusti.
Ringen är nästan helt hundra bestämd, det blir en Schalin-ring
www.schalins.se/uploaded_files/big_20060224101145289-59_3%20kopiera.jpg
Oj då länken funkade inte... Prova den här istället: www.jempguld.se/images/289_59_3.jpg
MrsD2B
Vad kul att du också gillar den ringen. Vi har också nästan bestämt oss för den. Min fästman köpte förlovningsringen i hemlighet och då är det den ringen som passar. Först hade jag tänkt att ha den ringen som ser ut som den du valt, men med bara en sten. Men nu har jag nog kommit på att den inte passar just våra förlovningsringar.
Gerda
Än en gång grattis till Louisas ankomst!
Hur gammal är hon nu?
förhoppningsis
Tack! Hon blev 8v igår!
Idag har jag gjort mitt första inköp till bröllopet! 50 st fleecefiltar à 29 kr, så att gästerna inte ska frysa om det blir kallt på kvällen :)
För övrigt har jag fått klänningspanik. Jag har kommit på att jag vill ha en klänning från Rembo styling men de verkar inte vara så lätta att få tag på och plötsligt känns 070707 alltför nära.
Gott nytt år!
Nu är vi snart klara med alla inbjudningarna. Tjusiga blir dom!
Åh nu är det äntligen klart med vilken präst vi får. Att det ska vara så besvärligt att vara lesbisk i dagens samhälle trodde jag inte, men, men..
Vår kyrka stödjer inte vårt partnerskap för fem öre. Men har nu fått en präst från en annan församling. Skönt!! Nu ska vi bara få kantor och vaktmästare (!) också, sen kan vi ta semester, hoppas jag..
The Bride
Så skönt att ni snart är klara! Vi har inte ens kommit igång, endast designen...gahh!
The
Long time no see! Men så bra att ni fått en präst iaf!
oj detta verkar var en tråd för mig, vad kul att så många kommer ha bröllopsdag samtidigt...... lite är klart, kyrka, fefstlokal klänning,slöja,tiara skall fixa inbjudningskort i helgen så nu ää vi verkligen på G!