070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Gerda!
Håller verkligen med. Tiden räcker liksom inte till riktigt nu när man jobbar och sköter häst, men jag brukar vara inne och läsa. Är dock dålig på att skriva alltid.
Hur mår du och bäbisen?
Gerda
vi mår bra! dagarna bara flyger förbi, svårt att hinna med bröllopsaktiviteter men gör mitt bästa
Gerda
Visste inte att du brukade skriva till dig själv.
Måste vara underbart att ha en liten tulting! Får se om jag också kommer få ha det nån gång...
Förstår att du inte hinner så mycket. Gör inte jag heller, men vi har ju förarbetat en hel del så än så känner jag ingen panik direkt.
Kram
Nu börjar det kännas att det är mycket som måste vara klart inom någon månad när inbjudningarna ska skickas:
- gästlista, adresslista
- det sista på inbjudningarna
- hemsidan med toastmasternamn, värdvänner, önskelista...
- ska få en rumsfördelningslista från stället där vi ska ha festen och sova över.
Måste också boka bröllopsresa och var och hämtade kataloger igår...
Hej !
Jag måste bara få hoppa in här jag med... vi gifter oss 070707 i Sundsvall. Längtar så, allt har stått i stiltje över julen men har klänning, kyrka, festlokal, frissa, smink, fotograf, tärna, bestman, häst&vagn... o en underbar blivande man nu måste vi ta tag i det sista med gästlistan o inbjudningarna. Vi tänkte skicka dem i slutet av feb.. är det för tidigt ?
Näe, de flesta här ska nog skicka sina inbjudningar i februari. Vi skickar nog i slutet av februari/början av mars. När vi har alla detaljer klara.
Vi tänker försöka få i väg dem lagom till alla hjärtans dag.....
Hoppas vi blir klara med våra kort i tid bara. Vi gör dem själva och det har blivit många ändringar under tiden.
Oj, oj här händer det grejer!
Var till reklamfirman i tisdags som ska trycka alla trycksaker, däribland inbjudningarna. Så nu sitter jag och väntar på ett korrektur, spännande . Dom kommer att vara färdiga och ska skickas iväg v.8 (sista veckan i febr.).
Jag blev lite nervös när jag satt hos henne och hon gjorde ett veckoschema så hon visste när hon skulle trycka resp. sak och när sista inlämn.dag var mm. Insåg helt plöstligt att det är snart!!! *gaah* Så nu snurrar det för högvarv.
I morgon ska jag definitiv boka smink, naglar och hår (hoppas jag....)
Nästa vecka ska vi åka och se ut m2b´s kläder. Tänkte passa på att kolla lite tårtor samtidigt. Det gäller att passa på när han ändå är ledig
I fredags hade vi middag hemma för Toast-paret, dom känner inte varandra samt för ett par som vi har som allt i allo. Skönt att alla fick träffa varandra. Kan avslöja att det blev en hel del bröllops-prat
Populärt datum....
Imorgon ska vi åka runt till ett gäng affärer i Sthlm och kolla priser på hyrning av M2B:s kläder och bestmans kläder. Det ska bli kul att sambon också får känna att det händer grejer med hans del också :)