• l i s a

070707 vart är tråd 5?

Hallå!

Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?

Gott nytt år på alla förresten!

• Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?
  • Fru0707

Här kommer en till som ska gifta sig 070707..börjar ha mycke på klart men finns ännu MASSOR av saker att fundera över..såna små grejer som man int ens tänkt på förut..programbladet kommer å ta lååång tid att fixa känns de som då vi tänkte skriva lite kort om alla gäster ca 100 st..nåt roligt ska de va så gäller att tänka till..så de tar tid..inbj.korten e nästa nästan färdiga har 16 st kvar att göra..men tänkte post dem först i slutet på april..hmm är de sent eller? 99% av gästerna vet redan om att vi gifter oss då så tror de e lugnt..hoppas ja i alla fall

• helenrik

Vi håller på att färdigställa våra inbjudningskort, för precis som SuperSara säger så vill vi att alla ska få reda på det i tid innan resor bokas. Vi satte dock O.S.A så sent som den 1 juni. Men det kommer att stå på vår hemsida att det är bra om man kan svara tidigare. För vi vill också skriva om alla gäster och då kan det vara bra att ha tid på sig. Vi kommer bjuda drygt 100 pers.

• N&N

Våra inbjudningar är också klara som vi skickar i början av mars. Nu har jag köpt material till programmen och placeringskort som ska börja göras. Det närmar sig... :)

• förhoppningsis

vi såg oxå till att de flesta viste i god tid så då tyckte vi att vi lika gärna kunde skicka ut rätt tidigt oxå soom påminelse lixom

nån som ska på bröllopsmässan idag på Grand?

• SuperSara

Jag var på bröllopsmässan på Grand idag, men jag blev lite besviken. Det var inte så mycket som jag trodde det skulle vara. Hade gärna sett lite mer blommor, dekorationer och håruppsättningar. Var mestadels fotografer i Stockholmsområdet och guldsmeder. Sen höll jag på att bli galen pga Linda Bentzing som var på tok för käck.

• Dalabrud-07

Här har sambon skött sig
    Hade hade två saker på sin måste-lista, dom har varit där sedan i typ novmeber eller nåt
    För 2 veckor sedan bokade han transporten, häst och vagn blir det mellan kyrkan och festlokalen, och i går bokade han ett band som ska spela på festen! Det tar sig

• brud i linkeboda

Hej,
    Lägger till ytterligare en ort på listan. Mycket bra val av datum!

Umeå:
    Millemy, Backens kyrka

Halmstad:
    TheBride, Steninge kyrka 16:00

Öland:
    MickeåMaria, Resmo kyrka, 16:30

Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00

Göteborg:
    glad tjej: Älvsborgs kyrka
    The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
    A+A 070707 Göteborg, Vasa Kyrka
    Syssa, Göteborg, St Birgittas kl 17.00

Stockholm:
    N&N, Norrtälje, Engelbrektstunet
    Anmaria, Hammarby kyrka 14.00
    Helenrik, Hässelby Villastad kyrka 15.00
    Adfri, Tullinge, Salems kyrka 14.30
    juli07,Märsta, Husby-Ärlinghundra Ka 14.00
    snart hela kittet, Sigtuna, Maria ka 15.30
    Förhoppningsis, Boo kyrka, Nacka 15.30
    Jagskablienfrulääängtar,Maria Magdalena k:a 16.00
    Dalarna:
    Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka 14.00
    MissTess, Rättviks kyrka kl 17.00

Örebro:
    Gerda, Adlers 16:00

Piteå
    millibopp, norrfjärdens kyrka 15:00
    MiaVinterbrud, Piteå Stadskyrka 16:00

Jönköping
    Lillstumpan, Järstorps kyrka 15.30
    SuperSara, Mulseryds kyrka, 14.00

Luleå
    eliin, gammelstads kyrka 13:00

Karlshamn
    irin, Elleholm Kyrka kl 15:00

Linköping
    brud i linköping, Kaga kyrka kl 15:00

• förhoppningsis

Håller helt med supersara
    Har redan ring + lokal så det var inte så mycket att hänga i granen.
    fler klänningar, mycket mer herrkläder!! Skor, underkläder och tiaror saknades nästan helt och det var det ag ville ha. Gärna hårkonsultation ang frisyrer, inte en enda blomstermonter... ok det var en utställare som hade gjort alla blomsterarrangemang runt om, men ingen monter att besöka och fråga.

Lite för mycket Linda Bengtzing och prat om blöta kex och för lite kläder på visningen

• Millemy

superara & Förhoppningsis; Tråkigt att mässan inte blev någon hit!!

Imorgon ska jag och min toastmadame ut och ordna allt från håruppsättning till att träffa konditorn... ska bli jättekul!! Håller som bäst på med embossing av inbjudningar (skickas i veckan) & festprogrammen...klänningen hänger i garderoben & barnens och m2b kläder är fixade...cateringen är bestämd samt det mesta runt omkring. Så nu är det dags för lite pyssel med askar och liknande...

Har ni något förslag med olika pyssel till festen??

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

I dag går dom första inbjudningarna ut!WIIII!
    Så glad,och så spännande tycker jag över reaktionen:)

Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?