• l i s a

070707 vart är tråd 5?

Hallå!

Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?

Gott nytt år på alla förresten!

• Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?
  • glad tjej

När ska man egentligen boka hyrning av brudgummens kläder. Min sambo tycker det är alldeles för tidigt. Är det det?

• förhoppningsis

N&N
    Berätta gärna om ni hittade något bra ställe i sthlm för kläder, vad ska din blivande ha på dig?

• N&N

Jo visst hittade vi bra ställen. Någon här på BT tipsade om ett ställe på Vattugatan 1 och där var det bllligt och det fanns mycket att välja mellan. Sambon hittade mycket han ville ha. De tipsade om att man kan boka ca 2 månader innan bröllopet. Hela utstyrseln kostade 1500 kr inkl skor! På Bröllopskällan skulle de ha 2700 för kläderna och 300 kr för skorna! Snacka om prisskillnad. Det lönar sig nog att åka runt och titta, jag ringde lite innan.

Glömde, sambon ska hyra frockcoat, byxor, skor, corsage, skjorta och väst.

• förhoppningsis

Vattugatan 1, perfekt, är nästan runt hörnet från där vi bor =)

• Dalabrud-07

glad tjej - hon som har stället där vi ska hyra alla kläder, rekommenderade oss att komma in i januari. Då hade inte all rusch med balklänningar och såna kläder kommit igång än.
    Det är väl aldrig för tidigt

• N&N

Ha ha skrev corsage menar så klart pastrong...

• Polacad

MrsD2B:
    Vi ska också gifta oss borgerligt i Stadshuset, kl. 14:50! Vi ses där ))

• MrsD2B

Polacad: Skoj! Men är det samma stadshus då måntro? Vi gifter oss inte i Sthlm...

• l i s a

Jahaja... Så var man tvungen att byta datum då... Jag har hängt med er 070707'or från tråd ett så det känns lite sorgligt att behöva lämna tråden. Men jag kanske kikar in lite ändå

Det var allt för många som inte skulle kunna komma den 7/7 så vi var tvungna att boka om till den 14/7 *suck* Vi som varit ute i så god tid och boka allt och nu måste vi börja om från början igen.... buhuhuuuu *klagar*

• glad tjej

l i s a

Usch vad jobbigt. Jag har tur. Det var bara ett par som inte kan komma, vad jag vet nu i alla fall.

Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?