070707 vart är tråd 5?
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Hallå!
Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?
Gott nytt år på alla förresten!
Våra toastmadames tyckte att vi skulle ha 1/6 som sista svarsdatum. Så det är vad vi har satt.
Hejhopp!!
Lägger till oss med
Umeå:
Millemy, Backens kyrka
Halmstad:
TheBride, Steninge kyrka 16:00
Öland:
MickeåMaria, Resmo kyrka, 16:30
Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00
Göteborg:
glad tjej: Älvsborgs kyrka
The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
A+A 070707 Göteborg, Vasa Kyrka
Syssa, Göteborg, St Birgittas kl 17.00
Stockholm:
N&N, Norrtälje, Engelbrektstunet
Anmaria, Hammarby kyrka 14.00
Helenrik, Hässelby Villastad kyrka 15.00
Adfri, Tullinge, Salems kyrka 14.30
juli07,Märsta, Husby-Ärlinghundra Ka 14.00
snart hela kittet, Sigtuna, Maria ka 15.30
Förhoppningsis, Boo kyrka, Nacka 15.30
Jagskablienfrulääängtar,Maria Magdalena k:a 16.00
Dalarna:
Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka 14.00
MissTess, Rättviks kyrka kl 17.00
Örebro:
Gerda, Adlers 16:00
Piteå
millibopp, norrfjärdens kyrka 15:00
MiaVinterbrud, Piteå Stadskyrka 16:00
Jönköping
Lillstumpan, Järstorps kyrka 15.30
Luleå
eliin, gammelstads kyrka 13:00
Karlshamn
irin, Elleholm Kyrka kl 15:00
Det är så kul att se så många samma dag,värsta bröllopdhelgen i Sverige måste det ju vara
The; visst är det kul att fixa med inbjudningskorten? Håller på för fullt med embossing över brödrosten...hur kul som helst...vill ha inbjudan klar snarast så att vi kan skicka dem innan februari utgång!!!
elin;Eftersom sju (7) är vårt lyckotal..hade vi tänkt ha osa 7 maj...lite tidigt kanske men med tanke på semestrar etc känns det bra.
Va roligt, vårat lyckotal är oxå 7 (har varit mitt sedan lääänge..) Sedan träffades vi den 7:e och det blev vårat lyckotal. Sedan förlovade vi oss på den 777:e dagen tillsammans....och ja, nu ska vi gifta oss 070707 =)
Millemy
Vi köpte färdiga kort, så vi har mest pysslat med info-bladet och att skriva dem.. Men orkar inte skriva mer än sådär 5 st åt gången innan jag får skrivkramp i handen..
Vi skickar med bud till den 7/2,och med post till den 14/Feb.
Med OSA senast 7/5.
Oj här har det hänt massor. Det var lite dött ett tag. Fick akutköpa saker till inbjudningarna idag, då jag egentligen skulle köpa färdiga från ett tryckeri. Jag var där för några veckor sedan och visade hur jag ville ha. Jag skulle få ett jättebra pris eftersom min kompis känner ägaren. Inbjudningarna skulle bli färdiga under januari. Jag hörde inte något av dem och fick då höra att ägaren hade lämnat företaget pga av ett bråk med sin syster som också är ägare. Jag kontaktade tryckeriet igen och de sade att det var lika bra att göra egna inbjudningar för det jag hade beställt skulle bli sååå dyrt. Mycket irreterande.
Så ikväll har jag suttit och gjort det mesta av inbjudningarna. Mycket klippning,vikning, embossing och bandsnörning. De är jättefina och känner att det var väl lika bra att det blev som det blev. De är mycket finare än vad inbjudningarna skulle bli från tryckeriet.
Imorgon lägger vi på de inbjudningar som skall till Skellfteå.
Har varit till frisören på konsultation idag! Först tvättning + hårbottenmassage ( så skönt!), sen klippning och färgning och en massa bröllopsprat, naturligtvis . Efter det hade hon avsatt tid för konsultationen. Jag tog fram bilden jag sett i en tidning och hon trodde det skulle bli kanonsnyggt! Hon ville göra om "luggen" lite bara, och hon får göra precis som hon vill, hon känner mitt hår så pass bra så hon vet vad som går att göra med det.
Jag fick låna hem en tiara, som var jättefin, men jag vill nog ha en lite större variant, så jag ska ha den som "mall" när jag letar efter andra. Det är ju så svårt att inte visa sambon och få bolla förslag..... Tur att man har kompisar som ställer upp med det
sista nbjudningen går med posten idag, var tvugna att dubbelkolla adressen först. Har 1 maj som OSA datum
våra är i blått papper med silver hjärta och silver band
Hej hej, en till i Jönköping 070707, men vi bor i Stockholm vilket gör planeringen lite besvärlig.
Inbjudningarna gick ut för 1½ vecka sedan. Eftersom 070707 ligger mitt i semestern ville vi inte riskera att folk hinner boka upp datumet. 15e maj är osa
Jag tycker jag har fixat ganska mycket men tittar man här så får man ju lätt lite ångest
Umeå:
Millemy, Backens kyrka
Halmstad:
TheBride, Steninge kyrka 16:00
Öland:
MickeåMaria, Resmo kyrka, 16:30
Miiia82, Skedevi kyrka kl.16.00
Göteborg:
glad tjej: Älvsborgs kyrka
The, Kungälv, Ytterby Kyrka 15.00
A+A 070707 Göteborg, Vasa Kyrka
Syssa, Göteborg, St Birgittas kl 17.00