• l i s a

070707 vart är tråd 5?

Hallå!

Har letat och letat efter uppföljaren till tråden 070707 #4. Finns det en? Eller är detta den nya tråden?

Gott nytt år på alla förresten!

• Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?
  • Polacad

Jag ska också gifta mig den 070707 i Stockholm. Det blir Stadshuset, kl. 14:50. Någon som är där sammtidigt? Klänningen köptes redan augusti 2006, nu letar jag efter skor, slöja och passande smycken. Vi kommer att ha kyrkbröllopet i Transylvanien och vi har bokat lokalen, dj och börjat med inbjudningskorten. Det känndes lite tryggare förra året när man fortfarande kunde säja 'nästa år...'. Då hade man mer tid för planneringen...det känns i alla fall så. Lycka till alla!

• helenrik

Vi ska gifta oss i Stockholm, närmare bestämmt i Hässelby Villastads kyrka.
    Klänning är köpt, kyrka och lokal bokad och ring är bestämd men inte beställd.

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Vi gifter oss i MariaMagdalena K:a(Mariatorget)kl:16,00.
    Helenerik,the,Dalabrud:er känner jag iaf igen från förra tråden;).

Det är sååå skönt nu att vi är på"rätt"sida av året,det börjar närma sig!

Nån mer i Sthlm?

• Ansgar&Evelyn

Hej ni 070707 áre

Vi har också det datumet som vå stora dag!!! Tycker att det känns så långt kvar så vi har inte kommit så långt i planeringen. Men lokal är bokad och i morgon ska jag åka o prova klänning... ska bli så roligt!!!

• getingen

Verkar ju inte ovanligt att köpa klänning o ring ett år före när man läser här på BT. jag har kännt mej som ett ufo när folk höjt på ögonbrynen över att jag har skaffat hem grejjer så tidigt. Så nu ska jag sluta att älta det o vara glad att jag har allt jag har redan nu när det är 6 mån kvar. tiden går snabbt ändå fast det ibland känns som en evighet. Hellre för tidigt än att det blir panik på slutet, eller hur!? Känns ju bra att kunna bocka av skaer på den långa,långa listan man har.

• Gerda

Hallå tjejer!

Nu har jag också hittat hit Vi får väl se hur mkt tid jag har att skriva... nu måste jag snart ta tag i bröllopsbestyren även om det lockar mkt mer att vara med bebis. Å andra sidan sköter inte bröllopet sig självt så...

Bakslag: Tjejen som skulle bakat vår bröllopstårta är gravid och kommer att vara mammaledig när vi gifter oss, som tur är rekommenderar vår festarrangör en annan konditor som visst gör en dödsgod vitchoklad mousse tårta, dock ville vi helst ha en mörkchoklad... nåväl.

I jul fick vi bidrag från svärmor och svärfar, jätte kul att inte behöva fundera mer på den delen - de sa att de ville hjälpa till, men vi ville inte behöva fråga mer heller. De hade pratat ihop sig (skilda) och bidraget med lika mkt var. Mina föräldrar betalar ju större delen av festen, så det är jätte kul att alla föräldraparter vill hjälpa till.

Det belv aldrig några StD utskickade i jul, så nu får vi sikta på att skicka ut tidiga inbjudningar, vilket jag helst hade undvikit... men men... Det är väl inbjudningarna som brådskar mest, sedan ska ringen beställas nu i januari/februari.

• novali

Hej!

Vi ska oxå gifta oss 070707. Finns det någon här som bor i Jönköping med omnejd och ska gifta sig 070707?

• lightfish

Tjejer!!

Jag är fortfarande avis på er med detta fantastiska datum ;) Även om mitt andrahands val 070714 inte blev så tokigt det heller...

Nåja, saknar er tjejer som man började hänga med för nästan ett år sen!!! Hoppas era planer går strålande och jag måste ge er en stjärna för att ni nästan alltid var så snabba med feedback när man bad om det ;)

• Fru The

Hej!

Vad kul att se att så många hittar hit och även nya. Jätteroligt verkligen!

• glad tjej

Hej, hej!

Då hoppar jag också in i den nya tråden. Jag skall ringa och boka dj idag. Hoppas han är ledig på vårat datum.

Svar på tråden 070707 vart är tråd 5?