• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

jag har sökt 6 jobb nu.... och alla jag möter och pratar med säger att dom ska hålla alla ögon öppna och sådär, så det känns ju skönt.

Jag försöker känna mig stark och ta fram min tävlingsinstikt i jobbsökandet och sen blev jag oerhört lättad när jag hörde att du var en riktig arbetsmyra innan bröllopet och lyckades ändå ordna ett bröllop för 70 pers. DUKTIG!

• viktualia

Ska jag trösta dig ytterligare:

Vi fick inte hjälp av någon inför bröllopet eftersom alla skulle resa ganska långt. Första handtaget från nån annan var på fredagen, dagen innan bröllopet.

Vi skrev hela festprogrammet själva (tog en j-la tid), skrev instruktioner till serveringspersonal och toastmasters, beställde catering, planera och köpte all dryck själva... osv tusen andra detaljer....

• Zozo

FrulLan: de hälsade allihop, men jag har lite dimmigt minne om vad det handlade om..

Jamsan - äh oroa dig inte för det du! Jag hade ledigt tva dagar innan bröllopet och det blev bröllop i en vecka för trettio pers ända! Men vi hade planerat bra och rätt langt i förväg da vi visste att vi inte skulle kunna ta ledigt mycket innan.

• Zozo

Jag säger som Vickan - vara gäster reste ocksa langt allihopa, till Bourgogne fran Kanada, Sverige, Skottland, Tyskland etc Se bara till sa att du har hjälp pa bröllopsdagen och ev dagen innan. Makens bäste vän och dennes flickvän var till underbar hjälp och fixade allt med att ställa i ordning bord och stolar, sätta upp dekorationen etc medans maken och jag kunde ägna oss at att välkomna gäster, sticka till frisör etc. Annars fixade vi allt själva, ja utom mat och servering, som kom med catering.

• viktualia

På en dag har vi fått ihop 14 sidor pladder!!!!

*tycker om er*

puss!

nu går Vickan hemåt... dvs tar den gula bussen och drar! mot hålan!

• Zozo

Nu vill jag ga hem! En hel timme kvar.. suck!

Och ingen som kommer springande med en Margarita sa fort man viftar med en lillta.. Suck!

• Telemarkgrrl

Nu har jag räknat! (Ja, ni behöver inte se så förvånade ut för det! Även humanister kan räkna ibland )

Om vi fortsätter i den här takten, dvs ca 150 inlägg per dag så kommer vi att komma upp i över 13000 inlägg på tre månader!!

Så vad säger ni tjejer?! Nu kör vi!

• Jamsan

Tellis vad rolig du är. Jag satt också och tänkte på det idag och räknade på att vi skulle ha ett snitt på 100 om dagen då blir det ju 9000... och det är ju också ett rekord. Men vi kör för 13000

jag har varit och kört spinning nu för jag vill få er mig lite ilska och sorg, det funkade hyfsat bra... är helt slut nu

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3