• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

heeej allihop!

Jo tack Tellis, det känns okej idag. Det är bara det att det befinner sig en lite olustig känsla hela tiden i kroppen som inte fanns där förut. Det känns extra jobbigt när man är här på jobbet. Men jag ska koppla bort det och bara få fram alla härliga julkänslor igen. Puss att du och alla ni bryr er så mycket. Känns helt otroligt.

Nu har jag bokat in fredagskvällen till att baka saffransbiscotti!! perfekt gå-bortpresent till min farbror och hans fru som vi ska till på julafton. Hoppas jag lyckas också

Sen ringde en av mina närmsta vänner i morse. Nu har hon äntligen kommit hem från en 4 månaders tripp utomlands. Skönt! så jag ska bjuda på glögg ikväll och få höra hennes historier..

• Telemarkgrrl

Heeeej Majsan!

Det är klart att det känns olustigt att behöva gå till ett jobb där man ändå inte får vara kvar. Hoppas bara att det inte förstör din jul!

Jag funderar också på om jag ska strunta i saffranspäronen i år och göra biscotti istället. Jag har tappat bort kvittot på burkj-vlarna också så jag vet inte om jag kan byta dom till större. Jag är en sån dubbelnöt! Nåja, biscotti låter ju lika gott som päron.

Undrar förresten vad jag ska göra med dom tre kilo päron som jag har i kylen....?!

• Telemarkgrrl

Omsan, sill och rödkål går bort men risgrynsgröt!! Ååååh, jag vill också ha gröt till lunch. När jag gick i skolan var det tradition att få risgrynsgröt och pepparkaka den sista dagen i skolan före jul. Det kändes superlyxigt efter en höst med rotmos, potatisbullar och stuvad spenat.

• Jamsan

Tellis-
    hahaha jäkla otur med burkarna..
    men dom måste väl passa till biscottisarna eller är dom för små för det också

Vart har du köpt dom? tänkte om jag ska köpa såna.. om det nu får plats biscottis i inte annars..

• Snart så....

majsan, när man får ett sånt besked vill man ju bara inte stanna kvar. Förstår dig helt.
    Gör det bästa av situationen, snart är det jul!

telis, god efterrätt? päron med after eight och sen in i ugnen *smaskens*

• Jamsan

Omsan-
    haha sil till lunch, den var bra
    det kanske det dom serverar på stadsmissionen årliga jullunch

• Jamsan

Snartis-
    jag gör det bästa av situationen haha hänger extra mycket här på BT och ska försöka söka lite jobb idag också.. det känns skönt att ge igen lite, och göra lite som jag vill.

Skulle vickan vara borta hela dan idag?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3