• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Zozo, tack för rimmet!! Du är verkligen trådens rimmästare.

Ledsen att jag missade ditt inlägg om Salma, det var coooolt! Jag är också skitdålig på att se kändisar. Uffe Lundell är den enda jag brukar se för vi handlar (handlade förresten, han har nog precis flyttat tror jag) i samma affär. Men Salma slår ju definitivt Uffe L.

• Snart så....

Tur att det är lååång tid till bröllopet, då hinner vi bestämma hur vi ska göra.

Hörni är ni bra på rim? Måste komma på ett klyftigt till svärmor. Hon har lovat att sluta röka när hon får reda på att det vankas barnbarn. Så nu är det dags...

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Snartis - haller med Omsan - det löser sig! Verkligen, alla anstränger sig jättemycket för att kvällen ska vara trevlig och stämningen är i regel sa fin att det bara flyter pa.. Oroa dig inte för det!

Telis.. Nja hittills tycker jag ästan att Omsans Arne Weise slar det mesta...

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Ohahahhahaahah shit den kan visst fungera

*skrattar så jag har kramp*

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

fast vet inte om hon börjar gråta eller skratta först??

• Snart så....

jag har flygit med BWO och Peter Dalle samtidigt, väldigt tjatter på planet kan jag säga. Stackars dom!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3