• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Haha Omsan.. Ja själv är jag inte alls impad av kändisar.. jag brukar aldrig fatta att folk jag springer pa är kändisar förren nan stöter mig i sidan och säger "Saaag du?!".. Eh, va, vem?!

Jag säger som mamma, när hennes väninna för nagra ar sedan sa att "Ah, det är Tre Kronor pa tv ikväll" och mamma artigt svarade "Jaha, och vem spelar de mot da?"

• Snart så....

hhahaah zozo det var inte igår man hörde dom rimmen :D

• Jamsan

Exucez-moi (vet att det förmodlingen inte stavas så haha ) ZOZO!!

Jag är verkligen vrålimpad och hon är ju bara för vacker och har formerna på rätt plats om man säger så...
    Men du nämnde ju det innan du stack också, har du blivit senil

• Zozo

Snartis - vi hade ocksa blandade nationaliteter pa gästerna och det vi lade mycket tid pa var bordsplaceringen. Hade vi folk som inte pratade samma sprak vid ett bord sa satte vi ett eller tva par som pratade bada spraken vid samma bord. Det gick jättebra!
    Programmen gjorde vi pa svenska och franska bara. Tal etc gick pa engelska eller översattes simultant.

• Zozo

Jamsan.. jo, det maste vara aldern. nu när man blivit gammal

• Telemarkgrrl

Majsan, jag köpte dom på Åhléns, det är såna där glasburkar med ett metallspänne och gummiring. Den storleken jag köpte kostade 27 kr st men det fanns större storlekar också.

Snartis - mmm, päron med after eight är en klassiker från min barndom som jag helt glömt bort! Kan man göra dom även med färska päron? Jag har för mig att min mamma använde burkpäron.

• Snart så....

zozo, FÖRLÅT!! Jag berättade faktiskt om att du träffat henne för sambon igår, hon var med i Ugly Betty.

Hmmm det är det som är svårt med bordsplaneringen, det är bara några få som pratar spanska och några spanjorer som pratar engelska. Vi får se om det går annars kanske vi bara bjuder de yndre kusinerna som alla pratar engelska

• Snart så....

telis, tror det, kanske måste koka dem eller ha den i ugnen en stund innan?
    Du hade ju ganska många så några kan du säkert slösa bort i provandet? :D

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Perfekt Tellis!
    Då drar jag raka vägen till Åhlens idag!
    Sen kanske jag också kommer sitta hemma och svära över dom där burkarna
    för jag är skeptiskt till att jag ska lyckas få till biscotti.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3