• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Majsan - jag jobbade stenhårt på jobbet fram till måndagen innan bröllopet. Tisdagen och onsdagen jobbade jag, men gick på lågvarv pga DUNDERFÖRKYLNING och torsdagen var jag på jobbet som vanligt. Hade bara fredagen ledig och allt funkade strålande till slut!

Fråga förresten FruLlan.. hennes man och hon var skitsjuka HELA veckan före bröllopet och det gick bra det också.

Allt går och bröllop är faktiskt inte omöjliga att genomföra trots att livet i övrigt är hektiskt.

Andra fakta i mitt mål: Jag var bortrest 3 av fyra helger innan bröllopet, mina arbetsdagar inkl pendling är ca 11 timmar, jag är föreningsaktiv och joxade med sånt kvällstid hemifrån... osv.osv

• Snart så....

kom just på. jag kommer ju vara mammaledig när det är dags att "verkligen" planera bröllopet så tid hoppas jag att det kommer finnas

• Snart så....

är faktiskt lite stolt över mig och min sambo, vi har under hösten sparat ihop en stor del till bröllopet.

• Jamsan

*sminkar du dig till vardags?
    JA!

*om ja, finns det ngt tillfälle då du absolut itne kan vara osminkad?

ja på fest..

*vad i din sminkväska klarar du dig inte utan och varför?
    Mascara och läppglans
    Beroende av läppglans och mascaran gör ju att man syns..

*har du speciella jobbkläder? klädkod*
    ingen klädkod, men jobbar oftast i mina svarta pumps, jeans och lagom fin överdel

*vad skulle du aldrig sätta på dig?
    det finns ju mycket..
    *bruna manschesterbyxor
    *leopardmönstrat (passar inte i såna sexiga saker)
    * neonfärgat
    m.m m.m

*vad är ditt favoritplagg?
    mysbyxor och sambons collegetröjor när jag är hemma annars jeans..

• Jamsan

Vad skönt snartis med mammaledighet och att ni redan nu sparat ihop mycket pengar...

det värsta är att vi ska bjuda så jäkla många och det kommer ju kosta skjortan, men vi får väl dra ner på alla onödiga detaljer. I går sa iaf sambon att han vill börja sätta fart och planera lite mer nu när han snart är klar med gransäsongen. DET var jäkligt skönt att höra att han tog iniativ till det!!

• viktualia

Majsan:

Vi bjöd 104 pers och till slut kom det 70.... så ta några djupa andetag så ska du se att även ekonomin går ihop sig!

• Snart så....

det förstår jag majsan, killarna kanske inte tycker att man måste vara ute i så god tid?? Min sambo fick en chock när han insåg att det redan var fullbokat 2007 hahha

• Snart så....

oj vi kommer kanske bara bjuda 40-50 st. Det är ju trots allt en bit för alla att resa...

• viktualia

Resa var en av anledningarna till att folk inte kom till vårt bröllop. Alla hade minst 25 mil att åka och det var inte alla som hade möjlighet att göra det.

• Snart så....

vi kommer ha 50 mil för alla att åka så vi får väl se.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3