• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Heeeeeej Zozo!!!! Vad KUL att du är tillbaka! Ska genast susa in och kolla på fotona. Och lycka till med ikappläsningen.

• Zozo

OH enkäter igen.. kul!!

Sminkar jag mig dagligen?
    Njoe.. kan man väl säga men inte blir det nagra timmar framför spegeln inte. Lite mascara och rouge far räcka. Lite kajal om jag är riktigt vaken. Till fest blir det aningens mer avancerat.

Kan inte saknas i sminkväskan:
    Hmmm.. har aldrig nagon.. men mascara vill jag ha i. Och gärna ett bra täckstift till min taskiga hy.

Klädkod på jobbet?
    Näh inte alls.

Vägrar jag bära:
    Allt som är gult.. för det ser jag sjuk ut i.
    Tuttenuttsöta saker med volanger - för det känner jag mig sjuk i.
    Tvärrandigt.. för det behöver jag inte i mina kurvor..
    För korta kjolar, för tighta kläder eller tältlignande saker..
    Tja kort sagt är jag rätt klassisk och hoppar sällan pa rena modetrender.. typ rosa leopardmönstrat som tydligen är inne här i Paris... OM jag inte tycker det är snygt. Kan inte med de nygammla supertighta buxorna som är sùala nertill eller fotlösa tights med korta stövletter! Hu!

• nenne78

OMG zozo välkommen tebax! Är det du som är sån mästerfotograf ellerrrrr??? Helt otroligt fina bilder!

• Telemarkgrrl

Shit, Zozo, vilka bilder han tar!!! Hälsa och säg att jag är grymt imponerad!

• nenne78

jaha det var visst maken. MEN ÄNDÅ! Ni verkar ha haft det sjukt bra!

• Zozo

Näh det är tyvärr maken som är mästerfotografen.. Vara personliga bilder ligger heller inte pa nätet (alltsa de vi är med pa, sa de far ni se sedan)

Hejsan Teltubbisen och Nenne! Var ÄR alla idag??

Nästa enkät *flitiga zozo*:
    *bästa tilltugg till kall öl? Hmmm... chips? Eller eventuellt ostbagar? Jag är absolut TOKIG i alla sanadär salta tilltugg..

*favorit bland varma drycker? Latte.. eller tidvis glögg!

*kommer du ha tillgång till BT under jul? Hmm.. delvis.. maste till svärisarna 24-25 men annars ja.

*antal krukväxter i sovrumsfönstret? Inga alls. I Frankrike öppnas alla fönster och dörrar knäppt nog inat sa man kan inte ha ngn fönsterbräda.

*dagens första fnitter? Haha! När jag loggade in här naturligtvis!!

*idag känner jag mig....... Hmmm... seg - jetlaggad men samtidigt rätt bra för solen skiner fran bla himmel här i Paris..

• Jamsan

ZOZOOOOOOOO hej och välkommen hem
    jag fattar ingenting, var det era bilder???? ser ju helt overkligt vackra ut. VILKEN RESA! är du helt nykär

• nu är jag fruL

zozo
    Åhhhhhhhhhhhh min högt efterlägntade häxkompis
    ihhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag har saknat dig
    ihhhhhhhhhhhh

måste gå på toa SÅ till mig blev jag

• viktualia

Zozo..... skoj att se dig här!! Välkommen hem till oss!! hi hi hi!

Coola bilder!!! verkligen!

Själv är jag just nu dööööööööhungrig.. fick inte något förmiddagsfika och tandhygeniststudenten sa åt mig att jag inte får stoppa något i munnen förrän kl 11 då flouret har verkat... magen kurrar HÖGLJUTT!!!

• Zozo

Hejsan Jamsan.. Jo visst är det vara bilder, men de av vara bilder som vi själva är med pa lägger vi inte ut pa nätet. Det är bara ett litet urval som maken använder pa sin "fotosida".

Japp jag är nykär sedan 13 ar tillbaka jag...

HEEEEJ FrulLan!!! Saknat dig med! Ja er allihopa! Fast vissa har jag ju sett fara förbi pa msn förstas...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3