• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

jag vi kommer nog också bjuda runt 100, men man önskar ju nästan att några inte har möjlighet att komma... inte dom allra närmsta såklart men ändå..

• Snart så....

åhhhh vad glad jag blir, var just och hämtade posten och denna veckan börjar alla julkort från kunder komma.
    Så mysigt att få julkort *myser*

• Jamsan

en kompis ringde nu och tipsade om 2 jobb så jag måste skriva ett CV nu.. suck.. jag är dålig på sånt. Har mycket lättare att uttrycka mig i tal än skrift

• Snart så....

Har du inget gammalt Cv kvar majsan?
    Jag gjorde ett hästjobb med CV och persoligt brev förra gången och har sparat den och då behöver man bara uppdatera lite.
    Jättesmart tycker jag :D

• viktualia

Majsan och Snartis -

Det där med urval sköter sig själv. Och jag gick in bröllopsplaneringen med inställningen att så länge de allra närmaste kom, så var resten bonus. Två kompisar som inte kom var riktigt trist, men det funkade inte för dem. Sen var det gubben som dog söndagen innan bröllopet och det var ju mest hemskt. Plus tanten som begravdes i fredags och egentligen skulle varit med...

Å andra sidan kom min fostersyrra med sin unge som då var 20 dagar gammal och en annan kompis klarade att komma trots att hennes unge föddes 13 dagar senare.....

Era bröllop blir säkert superbra tillställningar!

• Snart så....

Ja det tror jag oxå, de som står närmast har redan bokat i sin semester då :)
    Många kommer passa på att ta en hel semestervecka där så det blir nog jätteroligt

• Jamsan

vickan- dina ord har helt klart lugnande effekt på mig idag.. Är lite hispig och orolig och nu känner jag mig plötsligt lugnare- puss

snartis och vickan- jag har bara cv inlagt på ams och på bemanningsbyråernas egna mallar. Det tycker jag är så bekvämt, då slipper man tänka så mycket och bara fylla i. Men jag ska gå in och kolla mallarna nu!!

• Zozo

Ojojoj.. vad mycket det var att hinna läsa. Men nu har jag hunnit äta med sa..

Gratulerar till dem som fatt jobb och blivit gravida!

Vad kul det skulle ha varit att vara med er och dricka vin, ni som gjorde det!

Majsan - usch för ofrivillig arbetslöshet.. men pa ngt sätt är jag sâker pa att det löser sig för din del..

FrulLan.. Hoppas att du inte trillar ner i depressionsgropen alltför ofta.. men hos mig star det alltid en flaska sprit och väntar pa dig, sa det är bara att komma hit din gamla häxa!

Hâlsar Vickans alter-ego Viktor vâlkommen, samt Majsans dito..

Ja och Tele, Omsan, Jessie... vem har jag glömt??! Har saknat er allihop!

Just nu sitter jag här och saknar mina nya polare.. Har tillbringat en hel vecka konstant med Margarita, som var lite frusen av sig, MaiTai den söta, Mojito som doftade mint och den checka Planters Punch... Den enda som var lite svartillgänglig var fransyskan Moët... henne fick jag tyvärr bara träffa pa min födelsedag 15/12 *hint, hint*

• viktualia

jag har också sparat på gamla versioner av mitt CV som jag piffar då och då...

dessutom kan jag pladdar här hur mycket som helst.. men sanningen är att jag är usel på att söka nya jobb själv.... bläää vaddå prata för sin sjuka mor...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3