• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

jag har frysit konstant, sen det blev lite kallare... så jäkla jobbigt! och min sambo jobbar utomhus 10 i streck utan inomhusuppehåll nån gång *burrrrrrr*

• Snart så....

fyyy vad kallt *hutter*
    Fast man vänjer sig säkert, gjorde det när jag jobbade med hästar. Fast det är länge sen så nu är jag en bortskämd kontorsrått

• Snart så....

ozzzå blev man trött *gäsp*

• viktualia

Jamsan... jag tänker svara här...

Jag tror inte att du behöver oroa dig över bröllopet och att du inte ska hinna fixa allt pga nytt jobb. Själv jobbade jag hur mycket som helst innan och efter bröllopet, men det blev strålande mysigt i alla fall!

Man hinner och klarar mer än man tror!

Och själv är jag kvalificerad festfixare - så fråga gärna om det är något.

..... om någon månad lär nästa festfixprojekt i min värld dra igång.. min 30 års fest.. hur jag nu i hela friden ska fira den.... *grubblar*

• Snart så....

vi gjorde det enkelt för oss, vi har bröllop emellan våra två 30-års dagar så vi tänker inte ha någon 30-års fest utan har den ihop med bröllopet.

• Jamsan

TACK VICKAN
    Precis vad jag ville höra
    Att man löser det även fast det blir rörigt ett tag.. Måste snåla som ett djur (säger man så) för att ha råd med bröllopet. ok jag har inte så bra lön nu men kommer antaglingen få sämre om det blir bemanningsbyrå.

• Jamsan

varför blir det en smiley när jag bara gjorde en sån )

• viktualia

*asgarv*

Min make fyllde 30 i maj 06, jag fyller i april 07 och bröllopet var oktober 06.... så man skulle kunna tro att vi redan firat.. men icke!

Jag ääääääälskar att fixa stora partyn så det är inte något negativt bekymmer... bara roligt!

• Jamsan

nej nu ska jag svara på enkäten från gårdagen tror jag..

• Snart så....

Vickan, det är jätteroligt med fester så vi kanske ångrar oss och har en separat 30-års fest. Det beror lite på hur mkt bröllopet kostar mm

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3