• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Grattis i efterskott!!! *tut och blåsorkester*

Det har vi hunnit med medans du var borta också, uppvakta Jessie som fyllde 30 den 5/12!!!

• Snart så....

GRATTIS I EFTERSKOTT ZOZO!!! Fanfar *tuuuutiliiiituuuut*

fattade minsann vinken :D

• Zozo

Förresten.. jag hann val inte berätta.. Fredagen innan semestern var jag ut snabbt och jagade julklappar till mina systersöner.. där stod jag i leksaksbutiken och valde mellan hemska dinosaurier och avancerade krigssköldpaddor... och da kom min andra polare Samlma Hayek in, för hon jagade en fedocka till nagon liten flicka! Sa vi var ute och shoppade tillsammans liksom...

Det allra äckligaste var att hon var otroligt snygg i all sin enkelhet, knappt sminkad... Arrgh! Och pytteliten! Fran mina 178 cm verkade hon vara 1.40 ungefär...

• Zozo

Tack, tack *nickar blygsamt*.. fast jag är minsann inte sa ung och vacker som Jessie jag (GRATTIS i efterskott Jessie-flickan!!) utan jag uppnadde den aktningsvärda aldern av 32... Huva!

• viktualia

Livet är orättvist...

men Zozogirl.. du fyllde väl inte jämnt?!? utan typ 32 eller så??! *grubblar men minns inte damens ålder*

• Telemarkgrrl

grattis i efterskott, zozo!!!

• Telemarkgrrl

(Jag skrev faktiskt det där med versaler. )

• Jamsan

GRATTIS ZOZO!

blir inte alls avis på dina drinkar... och moet.. vänta nu kan vi göra såna där prickar över e:et

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3