• fashiongirl

minus 5 kg

Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.

• Svar på tråden minus 5 kg
  • Bridetobee

Hej! Tänkte kika in hos er och se om man kan hitta lite goa tjejer att stöta och blöta sina kilon med?
    Jag står brud i juli 2007 och vill gå ner mellan 5 och 10 kg. När jag vägde mig förra veckan hade jag en toppnotering (som ogravid) på 61.4 kg. Är endast 157 cm lång
    Får se om jag ställer mig på vågen imorgon bitti om det hänt något...

• Ansu

Har precis stoppat i mig rostade smörgåsar och te... så var den promenaden bortkastad

• fashiongirl

Har inte tränat på några dagar men så igår tog jag en rask promenad i en timme på kvällen och kom på igen att det är så skönt, därför blir det en idag också.

• fashiongirl

Ansu
    Så brukar jag också tänka, men försök att vända på det. Om du inte hade motionera utan bara ätit så hade det ju varit värre än att du motionera innan. Lycka till i fortsättningen
    Obs, jag äter te och macka...skulle inte klara mig utan det, men satsar på en smörgår ist för två. Jag tror på att många små förändringar blir en större tillsammans

• jocelyn

Åh den har jag oxå lyckats med i alla fall; EN frukostmacka istället för 2. Har slarvat med lunchen på sistone dock = inte bra. Funderar på att skaffa mig ett sånt där proteinpulver som jag vet att min kära mor använde när hon gick på GI-metoden. Det måste ju vara bättre än att skippa lunch för att sedan svulla till middagsdag? Usch, jag känner att detta med rutinerna är SVÅRT, särskilt när min m2b arbetar så oregelbundet.

Blev tvungen att skriva av mig. Vågen står still på minus 2 kg.

• Ansu

small town girl:
    tack, jo du har så rätt så rätt. Jag vet att det inte är bortkastat i sig, men man blir så trött på sig själv att man har så dålig karaktär. Men jag ska kämpa vidare och försöka ha en positiv inställning för det är nog en förutsättning för att få det att funka.

Det blev en promenad och lite situps och armhävningar även igår, och en nyttig yougur+musli istället för te och mackor. Jag vet att jag kommer inte att kunna ta bort te och mackor helt men om jag byter ut det någon gång ibland så blir det ivarjefall lite bättre.

• Lins

Ja ni tjejer, det går trögt. Står stadigt still på minus 1,1-1,3kg... Nu ska det tas ett krafttag med träningen igen. Har inte varit så allert denna veckan. Igårkväll sent så blev det ciabatta med salami, pesto, tomat och mosarella. Inte speciellt nyttigt, men gott! Jag kan bara inte motstå!! Jag måste försöka få lite bättre karaktär...

• ninjan

usch! Nu har jag verkligen slarvat en tid! Har inte ens kikat in här, för då har jag fått så dåligt samvete.
    Men nuu! Nu jävlar ska jag komma igång igen. Jag har rört på mej, det har varit värre med maten. Äter så jädrans onyttigt! Hur ska man göra för att komma ur det? SUUUUUUCK!

så nu har jag gnällt färdigt och tar nya tag imorgon!

• Lins

Idag har jag tagit en timmes lång promenad + 20 minuter på motionscykeln. Snart ska det bli en middag med wokade grönsaker och kyckling. Känner mig rätt så nöjd med dagen!
    I morgon blir det ett jympapass och så hoppas jag att veckan som följer kommer att betså av en hel del träning!

• ninjan

jag blir så suur! Träning ikväll och jag har så ont i ryggen, så jag vet inte om jag kan!! :(:( Men om det inte börjar kännas bättre så ska jag springa på min orbitrek ikväll, om det går. Nu ska jag dricka lite äppelcidervinäger!

Svar på tråden minus 5 kg