minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
alexaa, om man är överviktig så äter man antagligen väldigt mkt skräpmat och då kanske det räcker att tacka nej till det så rasar man kraftigt i vikt.
Jag börjar om på 0. Ändrar mig jag ska inte börja om 1 vecka jag ska börja nu, även om jag inte hinner träna. 5 kg ska bort...va snygga vi kommer vara om beachen 2007
Jag vill gärna ha något att äta på när jag pluggar. Tips???
Försöker äta mer nötter än godis samt gurkstavar har det blivit ibland (gillar inte morötter).
small town girl ja vi kommer vara assnygga=)
ska väga mig på tis..undra hur denna vecka har gått..
Hurra! Minus 3 kg!
STG; vad menar du med att äta när du pluggar? Mellanmål eller som "snacks"? Om det är mellanmål så kan jag tipsa om keso+tomat+broccoli...det låter lite konstigt men är himla gott.
Snacks undviker jag när jag ska plugga...möjligen kan jag käka äppelskivor doppade i kanel...och till det något gott te. Då blir det ju som en fikastund i nyttigare version.
jocelyn: tack för tipsen. Vill bara ha något att äta under tiden men inte mat, utan mer snacks aktigt.
Te älskar jag så det kan jag ju dricka då, smart
Annan god mellis är: Färsk frukt + keso som man doftar över lite kanel över. Mumsens!
veckor rapport: Har gått ner 0,6 kg på en vecka med viktväktarna. Och då har ja inte fuskat en enda gång. E lite besviken men de kanske går bättre nästa vecka.. fast antagligen itne då jag ska iväg med killen och bo på hotell i helgen..men men
hoppas de går bättre för er=)
Alexaa: Det här med viktminskning är ju lite så, ibland rasar det av en kilon och man vet inte riktigt varför och helt plötsligt händer absolut ingenting också det utan att man förstår varför.
Har du börjat träna också? Isåfall kan det vara så att du börjat bygga muskler i samma takt som du förbränner fett och då går det ju på ett ut. Men kroppen mår bättre och blir snyggare Ta på dig kläder som förut satt bra, och se om de blivit större, det är oftast ett bättre mätsätt än vågen. Lycka till och kämpa på !
Har gått ned 2.5 kg sedan september.
Åker snart till flygplatsen, där vi stiger ombord på planet till Thailand.
Ska sola och bada hur mycket som helst!