minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Hej på er tjejer! Kul att vi är så många som kan stötta och peppa varann!
Ställde mig på vågen idag och jag hade faktiskt gått ner 1 kilo. I och för sig på 3 veckor så det går sakta... Känns jätte-bra! Liten morot för att kämpa vidare. Jag har försökt att minska portionerna och äta bra mellanmål. Har även promenerat en del och så jympar jag. Chipsen är min stora fälla. Jag är chipstokig.....
Ska försöka få in som vana att promenera lite varje lunch. Hinner inte med någon lång tur, men det lilla som blir är ju inte ogjort!
Hur går det för er?
Rapport från gårdagen.¨Müsli och filfrukost, havregrynsgröt med äpplemos till lunch, em fika fil och müsli igen, kycklingfile, broccoli och sallad till middag. Sedan syndade jag dock med 4 rutor choklad på kvällen.
30 min promenad fick stå för motionen, inte så bra.
Blev en fika på stan idag, jaja stunt samma. Ska ut på en promenad nu, fast det är mulet så är det faktiskt varmt så det är bara att gå ut och röra på sig.
Ja, det är inte lätt med den där karaktären.... Glassbilen kom igår och sonen ville ha glass och naturligtvis så blev det även god glass till oss... Hmmm
jag har börjat promenera mellan en halv timme till en timme de morgnar när jag hinner. Och så tar jag en halvtimmes promenad på kvällarna om jag orkar. I kväll börjar en träningskurs som jag ska gå, den håller på i 45 min. Och så har jag salladsdag varannan dag. Och vanlig (ganska nyttig) mat varannan dag. Tycker redan jag ser lite resultat. Har inte vägt mej, men om man kollar i spegeln så syns det lite..kanske..tror jag..hoppas i alla fall :D
Nu är jag helt inställd på att äta supernyttigt. Känns som att det är svårare att gå ner i vikt när man inte har så mkt att gå ner. Jag äter redan väldigt nyttigt. Om jag skulle äta massa chips, godis mm så hade man nog sett resultat genom att bara sluta med det. Jag däremot måste träna mer och äta ännu nyttigare, eller mindre.
Jag väger mig inte heller. Bryr mig inte så mkt om själva vikten, bättre att prova kläder än att ställa sig på vågen.
Ujuj....mkt träningsvärk efter cykling! Känns rätt bra ändå. Har ätit broccoli och kyckling med soltorkade tomater, fetaost och vinägrette. Jag tror jag är på rätt spår nu men ska inte väga mig förrän det gått en vecka.
Heja heja tjejer, det här fixar vi!
Usch nu måste jag ta det lite lungt, har legat och hostat hela natten.
jocelyn: du vet ju att du har gjort ngt iaf.
aj! Idag gör det ont i hela kroppen! var på träningskurs igår. Mycket effektivt pass! Tog en halvtimmes promenad efteråt. Och i morse promenerade jag i 45 minuter. Känner mej sååå duktig :D:D
Hoppas bara min motivation håller i sej!