minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Gick med i Aftonbladets viktklubb förra veckan. Har gått ner 1 kilo på en vecka och känner mig motiverad för mer. Kan rekommendera någon form av viktklubb där man får skriva upp vad man har ätit så räknas det med automatik ut hur många kalorier. Lite pyssel att skriva in vad man ätit men man blir medveten på ett helt annat sätt vad det är man stoppar i sig.
Men som sagt jag har bara varit med en vecka än, återkommer om några veckor så får vi se om jag fortfarande är positiv då
Frukt frukt frukt, nu har det blivit en vana och jag äter jättemkt frukt varje dag. Snart ska jag träna lite poweryoga här hemma.
Hoppas det går bra för er girls (boys är också välkomna men det verkar bara vara girls än så länge)
Åh vad trist det är att vara sjuk! Är ju faktiskt inte nyttigt att träna när man är sjuk så jag låter bli. Å andra sidan har min aptit försämrats så jag har gått ner 0,5 kg pga det. Men det räknas ju inte!
Tråk tråk. Hoppas det går bättre för er!
jag måste också börja äta frukt, är alldeles för dålig på det...
Har känt i några dagar att byxorna har suttit lite lösare och jag ställde mig på vågen idag och jag hade gått ner 2kg! Känns så himla skönt!! Har stått och stampat på 1 kg så himla länge. Nu har man fått en liten morot att kämpa vidare. Skulle i allafall vilja få bort 2 kg till.
Härligt Lins, när man ställer sig på vågen och ser att det hänt något så blir man ju också extra motiverad att fortsätta.
2 kg är ju jättebra ju!
För mig går det sådär, idag slank det ner en kaneldonut från mcdonalds, jag blir så trött på mig själv!!
jag vill gå ner 3-4 kg!! Började räkna points igår och kokade mig en bantarsoppa=) Gud, den blev jättegod faktiskt!! SÅ nu ska de ske. Tackade till och med nej till pizza ikväll,det måste ju vara ett bra tecken!!
Har en fråga. Hur svårare är det att gå ner om man bara har lite man vill bli av med?? Jag är 164 cm lång och väger 56-57 kg..
Jag tror att det är svårare att bli av med några kilo än med fler. Man har inte så mycket övervikt så man får kämpa lite mer. Dom som är rejält överviktiga tappar ju oftast en hel del kilon i början och sen tunnas det ut.
Jag är super-nöjd att jag äntligen har lyckats komma på minus 2 kg även om det har gått himla sakta. Det gav mig en morot att kämpa på. Nu är 2kg till som ska bort!
Lins, tror också att det är så.
Jag har varit fruktansvärt lat samt ätit mkt på sista tiden. Skyller på att det har varit mycket att göra i skolan (jag pluggar) så jag har inte haft tid att träna och så har jag unnat mig godis och annat gott för att orka sitta inne och plugga hela tiden. Blir nog så även nästa vecka att jag inte kommer hinna träna men ska iaf tänka mer på vad jag äter för nu tycker jag att det syns att jag har gått upp ngt kilo och det mår jag verkligen inte bra av. Så fort jag kommer i närheten av en spegel så måste jag stanna och se om det syns ngt.
Veckan efter nästa då ska jag ta tag i det på allvar, vet att jag sagt det ett antal ggr men nu måste. Om jag fortsätter att gå upp kommer det bara trycka ner mig och och jag vill vara en glad sprallig person.