minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Här är det fökylt.... Är så himla less, nu blir det ingen träning. Får väl försöka tänka på vad jag äter nu..... Lite mys med sonen blir det ikväll, han ska till sin pappa i morgon och då brukar vi ha lite mys innan han åker.
Jag måste flika en fråga; i många träningsprogram, "du är vad du äter" osv ska man ta en timmes promenad FÖRE frukost. Jag som aldrig i hela mitt liv klarat av att ens tvätta håret innan jag ätit min frukost kan helt enkelt inte med att ge mig ut innan jag fått något i mig för då svimmar jag.
Hur gör ni andra? Kan jag inte promenera när det funkar för mig; dvs när jag fått i mig lite frukost?
Det har jag också funderat på. Jag äter inte så mycket till frukost men får jag inte i mig det så orkar jag inte göra något alls. Fattar inte folk som kan säga vid 12 att jag har inte ätit någon frukost idag får nog ta ohc köpa något snart. För mig är det precis som för dig, knappt att jag orkar tvätta håret innan jag har ätit. Jag går direkt från sängen till kylskåpet.
kag är en sån människa som lätt kan gå utan frukost och inte äta förän till lunch. får tvinga i mig lite fil och flingor på morgonen. tjejer gör inget som inte ni mår bra av. ta eran promenad innan lunch istället kanske!
Har precis kört en jympa pass på Friskis o Svettis så nu ska jag ta å äta lite gröt.
hej tjejer!
Jag vill åsså var med! Jag vet egentligen inte om jag vill gå ner nåt i vikt, vill mest bli av med lövhandles, får fastare lår å rumpa 8vem vill inte det egentligen??) Men jag behöver också peppning känner jag. Tränar Powerplate 3 ggr i veckan - kanonbra, många muskler har blivit mer framträdande och framför allt inte stora utan 'slanka' muskler har jag minsann fått!
Så mitt tips till CKL är definitivt powerplate!!! Min man tycker mina armar har blivit ursnygga!! MEN jag känner inte att det tar på rumpan och lovehandles så nu är mitt mål att powerplate 1-2 ggr/vecka, skivstång 1ggr/vecka, spinning varannan vecka och löpning 1/veckan. Alltså cirka 4 dagars träning i veckan (powerplate tränar man bara en halvtimme så man hade kunnat springa på morgonen faktiskt) Har alltid tränat ganska mkt, känns bra att träna och min man tränar också mycket - men som sagt måste komma igång med den träningen - inte bara vibbplattan... Ojojoj, undrar om det går
Tips apropå promenad före frukost...
Jag var också en zombie innan jag fått något i magen på morgonen. Men, jag provade att dricka ett stort glas vatten och äta en frukt innan jag gick ut och gick. Efter nån vecka trappade jag ner och tog bara ett glas vatten, och nu har kroppen och knoppen vant sig vid att röra på sig innan frukost!!
Själv var jag uppe kl 8. Gick till gymmet och varade där 1 timme, innan frukost. SEdan gick jag hem.
jag klarar mej absolut inte utan frukost! Tycker det är bästa stunden på hela dan, när man äter sin smörgås och dricker sitt kaffe och naturligtvis läser morgontidningen! Däremot tycker jag det funkar perfekt att ta en promenad INNAN frukost. Men jag tror det är viktigt att man dricker ett glas vatten innan man går, man har ju inte druckit nåt under natten, så det behövs säkert en vätskepåfyllnad!
Hej, jag är sjuk suck..nu äter jag precis vad jag vill.
Får ta nya dag om ett par dagar