• Örebroare

14 juli 2007

Idag är det exakt ett år kvar tills jag gifter mej!!! Det känns så himla häftigt!

Det kanske finns fler här som gifter sej det datumet? Eller iaf i juli nästa år?

Isf kan vi väl utbyta erfarenheter om allt, hur långt har ni kommit i planeringen, hur mycket får klänningen kosta, vilken fotograf har ni valt,hur många ska ni bjuda o.s.v.

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • klotjohanna

vi tänker också ha ett barnfritt bröllop. Då minskade det med 15 personer så det kändes skönt

• Örebroare

Vad har ni bokat för typ av lokal då?

• klotjohanna

vi ska vara i en festlokal som är kombinerat med båthus. Kanske låter konstigt med det ligger ute vid vattnet och har en jättestor brygga ut mot vattnet där vi ska ha dans och ett stort rum innanför som man kan öppna upp väggarna om det är fint väder.
    Vart ska ni va?

• Örebroare

Åh, det låter jättehärligt! Vi har inte bestämt än, har kollat på många olika ställen, men i min favoritlokal (som vi också har prel.bokat) ska min barndomsvän ha sin bröllopsfest en och en halv månad tidigare (läs ovan)... känns tungt, så nu får vi leta igen!

• klotjohanna

ja usch det låter inte roligt..... tråkigt att ha på samma ställe fast tycker ni mycket om den tycker jag ni ska vara där ändå

• Örebroare

Ja, men det känns lite konstigt för mej att först vara där som gäst och sedan ha min egen bröllopsfest så kort tid efter, skillnad om vi hade varit först, då hade det inte varit något problem! Men vi har inte bestämt oss än, vi får se hur vi gör, så himla mycket svåra beslut det här med bröllop!

• klotjohanna

ja gud ja....... har redan svårt att sova på nätterna för att jag grubblar så mycket. nu tycker min blivande att det är dags att gå till soffan ocg kolla på film med honom.... man fastnar på denna sida

• Örebroare

ha det så trevligt och om jag inte sagt det förut, välkommen till den här tråden!

• Elisabet hjärta Christian

Här är en till 14/7....åh så kul det ska bli, jaglängtar. har redan hittat min klänning, vet bara inte om jag ska köpa den eller inte, tänk om jag hittar en ännu finare sen....

• Örebroare

Hej Elisabet hjärta Christian , välkommen hit! Nu börjar vi på att bli riktigt många 14-juli-brudar! Vad kul!

Hur ser din klänning ut? Vad är det för modell?

Svar på tråden 14 juli 2007