• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • eccisen

tackar..ska genast kolla.

• The Runaway Bride

CicciL: Har du funderat på att gå till Underfin på Drottningatan? Har läst mycket om det här på BT och tänkte ge det en chans, har du hört om det ska vara bra?

• The Runaway Bride

Vilket H&M har lite lyxigare underkläder?

• Bröllopstokiig

The runaway bride: jag har haft funderingar på det, den shoppen var även med på TV när de hade det där programmet som följde olika brudpar för några år sedan... men det jag har hört är att det är ganska dyrt! Ska dock titta in, det kanske är rea nu HM butiken jag var inne i ligger i gallerian på Hamngatan, snett över NK. Sen finns ju twilfit och ganska många andra butiker, känner bara att jag inte kommer ha på mig extravaganta underkläder så ofta efter bröllopet så i så fall är det ju lite roligare om man inte kastar tusentals kronor... Har hittat en ball body med snörning och strumpeband, som jag funderar på, den fanns för 400 på HM tror jag. Känner att jag måste ut och fixa detta, allt stressar mig nu, så ju mer jag får gjort NU destu bättre.
    Tack för tipset!

• The Runaway Bride

Jag tror jag sett den bodyn, jättefin, men funkade inte med klänningen tyvärr...

Lycka till! Hoppas att du hittar något snart! (och jag också...)

• Bröllopstokiig

Jag vet inte om den funkar till min klänning heller, ska kolla en gång till!

• The Runaway Bride

Oj, här går det undan! Köpt jättesöt torselette och matchande trosor hos Underfin. De hade verkligen mycket att välja på och hjälpsam personal så dem kan jag rekommendera. Dock inget budgetalternativ, närmare 2000:- fick jag ge för underkäderna + strumpor... Hoppas hitta fler tillfällen att använda dem än bara bröllopet.

• Nasse7

Grattis till det lyckade köpet "The runaway bride",

håll tummarna för mig nu allihop att jag också får tag i nånting snyggt i eftermiddag!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd